معرفی شرکت دیاکو ، واردکننده فعال کاغذ دیواری
معرفی شرکت دیاکو ، واردکننده فعال کاغذ دیواری
معرفی شرکت دیاکو ، وارد کننده فعال کاغذ دیواری 
 

شرکت معتبر و معروف دیاکو ، که در زمینه فروش انواع و اقسام کاغذ دیواری ( به صورت عمده و تک ) فعالیت می‌ کند ، از موفق ترین و فعال ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، و دفتر مرکزی و انبار این شرکت در شرق تهران است .
 
شرکت دیاکو ، به طور کلی دارای سه آلبوم  تو ( Two ) ، وان ( One ) ، تن ( Ten ) ، می باشد . آلبوم هایی درجه یک و صد در صد قابل شستشو ، که مشتریان عزیز هر زمان که تمایل داشته باشند ، می توانند کاغذ دیواری خود را مانند روز اول تمیز و درخشان نمایند .
 
 
در واقع در خصوص آلبوم های با کیفیت شرکت دیاکو ، باید افزود که : آلبوم های این شرکت بسیار جذاب و مدرن می باشند که با کیفیت بسیار مشتری پسند و همچنین با قیمت تقریبا مناسب اما بروز ، در بازار عرضه می شوند ( ارسال به سراسر کشور ) .
 
مدیریت شرکت دیاکو ، حساسیت بسیار زیادی در انتخاب طرح ها دارد که می توان گفت ، این حساسیت راز موفقیت این شرکت محسوب می شود . 

تمامی کالا های شرکت دیاکو ، از چین وارد می شود . و اینک بیشتر تمرکز این شرکت ، بر روی آلبوم وان ( One ) و تن ( Ten ) ، می باشد و تلاش می کند که در بازار بسیار‌ رقابتی ، حضور داشته باشد . هرچند باز هم این کار سخت است ، چرا که هزینه ها بسیار بالاست و از طرفی نیز این شرکت مجبور است که قیمت کالا ها را بروز کند . و در واقع هم به صورت مویرگی به فروشگاه ها ، کالا می دهد و هم با چند شرکت پخش همکاری دارد .
 
نکته حائز اهمیتی که باید به آن توجه داشت ، این امر است که : تغییرات قیمت دلار انگیزه وارد کنندگان را بسیار کم نموده و به طوری که حتی گاهی اوقات باعث ضرر شرکت های وارد کننده می شود ، و هنگامی که از فروش آلبوم های کاغذ دیواری نیز سود می کنند ،  سود آن ها به زودی در گرانی و تورم تمام می شود و به عبارتی بدون لذت است .
 
لازم به ذکر است که : این شرکت آلبوم تو ( Two ) را ، حراج کرده به علت آن که دیگر موجودی این آلبوم‌ را تامین نکرده است .

در خصوص مسئله حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، باید افزود که : به طور طبیعی پس از گذشت چیزی حدود دو یا سه سال از واردات و عرضه یک آلبوم در بازار ، به سبب آن که آلبوم هایی جدید با طرح هایی بروز وارد بازار می شوند ، شرکت های وارد کننده ، آلبوم های قدیمی خود را دیگر شارژ نمی کنند ، و کد های باقی مانده از آن را حراج و در نهایت از رده خارج می کنند .
البته بحث حراج آلبوم های کاغذ دیواری به این امر ، تنها ختم نمی شود . چرا که به سبب نوسانات شدید قیمت ارز و همچنین وابستگی بسیار زیاد بازار دکوراسیون داخلی ایران به دلار ، گاهی شرکت های محصولی را هنگامی وارد می کنند که قیمت دلار بسیار بالاست ، و درست در زمان فروش با سقوط عجیب قیمت دلار مواجه می شوند ، به طوری که چاره ای جز حراج آلبوم ، برای آن ها باقی نمی ماند . 


پیشنهاد می دهیم که شرکت معتبر دیاکو جهت موفقیت بیشتر ، از عدم خوردن محصولاتش جلوگیری نماید .
 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت دیاکو ، با رصد موشکافانه و دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از فروشگاه ها ، شرکت های پخش ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . همچنین با ارائه دادن صفحه ای اختصاصی به فروشگاه ها ، این امکان را برای آنان فراهم می نماید تا محصولاتشان را در صفحه خود ثبت و راحت تر با مشتری ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت دیاکو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .