معرفی پارکت لمینت TURK KRONO CLICK
معرفی پارکت لمینت TURK KRONO CLICK
پارکت لمینت با کیفیت ترک کرونو کلیک
 TURK KRONO CLICK 
 


 
پارکت لمینت ترک کرونو کلیک TURK KRONO CLICK ( مدل : تولید ایران ) ، از جمله محصولات درجه یک شرکت معتبر ترک چوب تبریز ( ابعاد : ۱.۸۵ ) می باشد .

از دیگر محصولات مرغوب و زیبای این شرکت می توان به : 
پارکت لمینت ترک فلور ( TURK FLOOR ) ، اشاره کرد .

شرکت معروف ترک چوب تبریز ،  با رویکرد تولید ، فروش و همچنین پخش پارکت لمینت های با کیفیت و درجه یک ، فعالیت خود را از سال هزار و سیصد و نود ( ۱۳۹۰ ) آغاز نموده است . 

این شرکت معتبر ، امروزه با برآورد تقاضای مصرف کنندگان محترم و همچنین با استفاده از تجربیات خود در طول این سال ها ، محصولات درجه یک خود را در قالب شش برند معروف و مطرح ، ارائه نموده است ، که دو برند معتبر پارکت لمینت TURK KRONO CLICK و TURK FLOOR ، به صورت انحصاری و با طرح هایی متنوع و خاص ، در بازار عرضه نموده است .

شرکت ترک چوب تبریز ، به همراه تیم حرفه ای خود ، سعی بر آن دارد که هم قدم با طرح های متنوع و به روز موجود در دنیا ، محصولاتی با کیفیت و منحصر به فرد را در سبد کالایی محصولات خود بگنجاند .

در خصوص پارکت لمینت درجه یک و زیبای کرونو کلیک ، باید افزود که : 
نوع مغزی این پارکت لمینت : HDF
برجسته سینکرونایز با شیار دار  v-groove ،
دارای اورلی ضد خش
و در نهایت متراژ هر بسته : ۱/۸۴۰ می باشد .

لازم به ذکر است که : این پارکت لمینت پر کاربرد ، دارای ده سال ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد . همچنین باید افزود که : شرکت ترک چوب تبریز ، دارای تحویل رایگان تا مقصد نیز است ‌.

این پارکت لمینت منحصر به فرد در چندین رنگ متنوع و زیبا در بازار موجود می باشد ، که هر فردی بر طبق محیطی که در نظر دارد و سلیقه خود ، می تواند هر یک از این رنگ ها را تهیه و از آن سال ها با خاطر آسوده استفاده کند .

تیم مپ استار امیدوار است این کالا با وجود بازار رقابتی ، بسیار موفق و پر فروش باشد .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت بازرگانی ترک چوب تبریز را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .