معرفی آلبوم کاغذدیواری نایروبی NAIROBI آنا دکور
معرفی آلبوم کاغذدیواری نایروبی NAIROBI آنا دکور
آلبوم کاغذ دیواری زیبای نایروبی NAIROBI ، محصولی جدید از شرکت معروف آنا دکور
 


 
آلبوم کاغذ دیواری درجه یک نایروبی NAIROBI ( مدل : تولید کشور چین ) ، با پنجاه و سه سانتی متر عرض و ۱۰ متر طول از بی نظیر ترین و زیبا ترین آلبوم های کاغذ دیواری شرکت آنا دکور می باشد ، که به زودی عرضه می شود .
 
از دیگر محصولات درجه یک و مرغوب شرکت معروف آنا دکور ، می‌ توان به : 
آلبوم کاغذ دیواری ماریو ( MARIO ) ، 
آلبوم کاغذ دیواری لاو ( LOVE ) ،
آلبوم کاغذ دیواری لئوپارد ( LEOPARD ) ، 
و ... اشاره کرد .
 
شرکت معروف و موفق آنا دکور ، در اواسط تیر ماه سال جاری ( ۱۴۰۱ ) از کالای جدید و زیبای بازار دکوراسیون ایران ، به نام آلبوم کاغذ دیواری نایروبی NAIROBI ، رونمایی نمود .
 
آنا دکور ، یک شرکت پر انرژی ، جوان ، با روحیه بالا و بسیار سخت کوش می باشد که در چند سال اخیر تاسیس و به قولی فعال شده  اما آینده بسیار روشنی و موفقی خواهد داشت . 
 
در خصوص تخصص این شرکت معتبر باید افزود که : تخصص و تفکر شرکت معروف آنا دکور ، وارد کردن آلبوم های مقرون به صرفه و با قیمتی بسیار مناسب است . 
 
به علت آن که کالا ها بسیار گران قیمت می باشند ، تقریبا می توان گفت که : اکثر شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، ترجیح می دهند حداقل  چند آلبوم ارزان نیز داشته باشند . 
 
البته این شرکت باید توجه داشته باشد که  ، آلبوم های کاغذ دیواری باید حتما با پشتوانه خوب حمایت شود چرا که مغازه دار تمایل دارد ، کالایی را به مشتری نشان دهد که همیشه فول باشند ، که متاسفانه در حال حاضر اکثر آلبوم های این شرکت به عدم موجودی و یا کد های حذفی خوردند . 
 
هنگامی که آلبوم کاغذ دیواری ، کد های حذفی اعلام می کند به معنی عدم تشخیص مناسب بازار مصرف کننده می باشد . البته در برخی مواقع شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، خرید پک یک آلبوم را به صورت کانتینری و کلی از چین و یا در وسط دریا و حتی به صورت آماده در گمرک ایران ، انجام می دهند که به تبع خوب و بد در آن آلبوم وجود خواهد داشت .
 
در نهایت باید افزود که : کیفیت محصولات شرکت معتبر آنا دکور ، مناسب می باشد و تمامی آلبوم های کاغذ دیواری این شرکت از جنس پی وی سی ( PVC ) و قابل شست و شو هستند .
 
تیم مپ استار امیدوار است این کالا ، با وجود بازار رقابتی موفق و پر فروش باشد .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آنا دکور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .