با برند هلدینگ مجموعه یاکینو YAKINO آشنا شویم
با برند هلدینگ مجموعه یاکینو YAKINO آشنا شویم
 
با برند هلدینگ مجموعه یاکینو YAKINO آشنا شویم
   
 

 
شرکت معتبر یاکینو YAKINO ، شامل چهار برند معروف و مطرح : 
H & D ،
W & P ،
YAKINO ،
وود لاک ،
می باشد که هر یک از این برند ها ، دارای آلبوم های کاغذ دیواری مخصوص به خود می باشند . آلبوم هایی درجه یک و با کیفیت ، با جنسی عالی و ضخیم . 
 
در خصوص شرکت معتبر یاکینو ، باید افزود که : در ۱۰ سال پیش ، این شرکت فقط با نام و برند W & P شناخته می شد ، پس از چند سال H & D را این شرکت ، وارد کرد و بعد از مدتی نیز ، وود لاک و در آخر یاکینو به شرکت W & P اضافه شدند ، اما در نهایت این مجموعه ، اسم هلدینگ را نیز به یاکینو تغییر دادند که اینک ، این شرکت شامل چهار برند مذکور در فوق ، با مجموعه ای از آلبوم های درجه یک و مجزا می باشد که همگی زیر مجموعه یاکینو محسوب می شوند .
 
نکته بسیار مهمی که باید در مورد شرکت یاکینو ذکر کرد ، این امر است که : همکاران محترم می توانند کالای خریداری شده خود را ، ولو بدون هیچ عیبی ، تا سی روز ( از تاریخ خرید ) مرجوع نمایند .
این شرکت معتبر ، بروز ترین و جدید ترین پوستر های دیواری را به صورت یک پارچه در طرح های متنوع و بی شماری ( طرح های کودکانه و طرح های مدرن ، و ... ) ، با ابعاد دلخواه مشتریان ، تولید و عرضه می‌ کند .
در واقع هلدینگ یاکینو ، اولین تولید کننده پوستر یک پارچه ( فوتو دوتو ) در ایران می باشد . 
 
از جمله محصولات درجه یک این شرکت می توان به : 
آلبوم کاغذ دیواری بوهمیا ( BOHEMIA )
آلبوم کاغذ دیواری پتینه ( PATINE )
آلبوم کاغذ دیواری هلیوم ( HELIUM )
آلبوم کاغذ دیواری زی زی یک ، 
و ....
اشاره کرد ‌.
 
نکته حائز اهمیتی که باید در خصوص شرکت های وارد کننده ذکر کرد ، این امر است که : شرکت های وارد کننده ، هنگامی که آلبومی را وارد می کنند پس از گذشت حدود دو الی سه سال ، به علت آن که آلبوم‌ هایی جدید با طرح هایی بروز وارد بازار می شود ، کد های باقی مانده از آلبوم خود را حراج و در نهایت از رده خارج نمایند ، تا آلبومی جدید وارد کنند .
 
حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، می تواند علل دیگری نیز داشته باشد ، عللی همچون : وابستگی بازار ایران به دلار و نوسان شدید قیمت دلار . به عنوان مثال : ممکن است یک شرکت وارد کننده ، آلبومی را هنگامی وارد کند که قیمت دلار بالاست و درست در هنگام فروش آلبوم ، قیمت دلار به طرز عجیبی کاهش یابد ، به طوری که آن شرکت وارد کننده ، ضرر بسیار زیادی را متحمل شود و چاره ای جز حراج آلبوم برای او باقی نماند .
 
البته نوسان قیمت دلار ، و وابستگی بازار دکوراسیون ایران به دلار ، تنها مشکل شرکت های وارد کننده نیست . بلکه مشکلاتی همچون : عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، مالیات های سنگین ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، و ... نیز پیش روی شرکت های وارد کننده است .
 
با این حال ، شرکت های وارد کننده باید همواره این نکته را در نظر داشته باشند که ، رقابت بسیار زیادی در بازار دکوراسیون ایران برقرار است ، و برای آن که شرکتی بتواند در این رقابت ها باقی بماند ، نیاز است که همواره محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین کند و نگذارد محصولی مملو از کد های عدم شود . چرا که در چنین صورتی ، دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان خود ارائه نخواهند داد ، به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد که آن کد موجود نباشد ، و این موضوع از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت یاکینو ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت یاکینو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .