درباره پارکت لمینت های زیبا و پرکاربرد ایزوفام
درباره  پارکت لمینت های زیبا و پرکاربرد ایزوفام
🔵 پارکت لمینت های زیبا و پر کاربرد ایزوفام
 



پارکت لمینت با کیفیت و زیبای ایزوفام ، از جمله مرغوب ترین پارکت لمینت های ایرانی می باشد که اچ دی آف آن ، در واقع ساخت کاستامانو ترکیه است . در خصوص پارکت لمینت های ایزوفام باید افزود که : این پارکت ها دارای کلیک ها یونیلین می باشد و به همین سبب ، چفت و بست بسیار خوبی دارد ، به عبارت دیگر پس از نصب نمودن بدون هیچ درزی و کاملا یکدست ، خواهند بود . پارکت لمینت های پر کاربرد ایزوفام ، دارای مزایای بی شماری می باشند که از جمله این مزایا می توان به : ماندگاری و کیفیت بسیار عالی این پارکت لمینت ها ، اشاره کرد . از دیگر مزایای پارکت لمینت های ایزوفام ، عبارت است از : مقاومت عالی این پارکت ها در برابر نور خورشید ( به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند در مقابل تابش نور خورشید ) ، خط و خش ، آتش سیگار ، و ... . 
ایزوفام ، از جمله برند های شناخته شده و مطرحی است که کارخانه آن ، در واقع جزء قدیمی ترین و همچنین اصلی ترین برند ها محسوب می شود . پارکت های ایزوفام در دو استاندارد AC4 و AC3 تولید و در بازار عرضه می شوند . افراد می توانند از AC3 ، در محیط های مسکونی و از AC4 در محیط های اداری و دیگر محیط هایی که افراد با کفش بر روی پارکت لمینت تردد می کنند ، بهره ببرند . 
پارکت لمینت های زیبا و مرغوب ایزوفام ، دارای قیمتی مقرون به صرفه و مناسب می‌ باشند و در واقع ، گزینه بسیار مناسبی برای پوشش کف‌ محیط می باشند . که در صورتی که توسط نصابی ماهر و با تجربه نصب شوند ، دارای کارایی و همچنین دوام بسیار خوبی خواهند بود . نکته دیگری که باید در مورد پارکت لمینت های ایزوفام ، ذکر کرد این امر است که : ایزوفام دارای طرح های متنوع و زیبایی است و در عین حال ، از طیف رنگی بسیار زیادی برخوردار است ، و در واقع این امکان را به طرفداران خود می دهد که ، هر طرح و رنگی که مدنظر شان است را تهیه و استفاده کنند . 


پارکت لمینت های پر کاربرد ایزوفام را می توان ، در نهایت سرعت و سهولت به وسیله یک طی نمدار همچون روز اول تمیز و درخشان کرد . در واقع اگر بخواهیم که پارکت لمینت مورد نظر ما ، از طول عمر خوبی برخوردار باشد و همیشه همچون روز اول به نظر برسد ، بهتر است که در ابتدا کمی آب بر روی کف پارکت لمینت ، اسپری کنیم و سپس به وسیله یک تی حوله ای کاملا خشک ، آن را تمیز نماییم چرا که با این کار ، آب اضافی به خوبی و به صورت تمام و کمال ، جذب تی می شود . در واقع می توان این طور گفت که : هر چقدر که میزان آب کم تری به پارکت لمینت برسد ، ماندگاری آن بسیار بیش تر خواهد شد . 
در خصوص ابعاد پارکت لمینت های زیبا و با کیفیت ایزوفام ، این نکته را نیز باید ذکر کرد که : ضخامت این پارکت ها ، هشت میلی متر می باشد و عرض هر تایل نیز ، دویست میلی متر است ‌. همچنین طول پارکت لمینت های ایزوفام ، ۱۲۰۹۰ میلی متر می باشد ( تعداد مارکت لمینت در هر بسته : هشت عدد ) .