درباره پارکت لمینت های براق ، محبوب و پرکاربرد
درباره  پارکت لمینت های براق ، محبوب و پرکاربرد

🔴 پارکت لمینت های محبوب و پر کاربرد براق 
 



امروزه تعداد کثیری از افراد تمایل دارند که از پارکت لمینت در محیط خود استفاده کنند ، و به همین خاطر پارکت لمینت های متنوع و بی شماری ، در بازار موجود شده است که هر فرد با هر سبک و سلیقه ای ، می تواند هر یک از مدل های پارکت لمینت ها را تهیه و استفاده کند . یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین پارکت لمینت های موجود در بازار ، پارکت لمینت براق یا به عبارت دیگر پارکت لمینت های گلاس می باشد . پارکت لمینت براق ، علاوه بر  آن که دارای ظاهری طبیعی و همچنین زیبا است و باعث زیبایی بی حد و اندازه محیط می شود ، انواع و اقسام طرح های چوب را هم گرد هم آورده است .
در خصوص پارکت لمینت های پر طرفدار براق ، باید افزود که : این محصول در مقایسه با پارکت لمینت های مات ، از قیمت گران تری برخوردار است اما نسبت به پارکت لمینت های چوبی ، مقرون به صرفه تر و ارزان تر می باشد . در مورد پارکت لمینت های پر کاربرد براق ، باید این نکته را نیز ذکر کرد که نصب این پارکت لمینت ها ، نسبت به دیگر پارکت لمینت های موجود در بازار آسان تر می باشد . به طوری که حتی افراد می توانند برای صرفه جویی در هزینه ، خود نیز پارکت لمینت براق شان را نصب نمایند .


هزینه نگهداری و مراقبت نمودن از پارکت لمینت های براق ، در مقایسه با پارکت لمینت های چوبی ، بسیار کم تر می باشد و در واقع این پارکت لمینت ها ، مثل پارکت لمینت های چوبی به طور منظم و مداوم نیاز به پولیش و واکس ندارند . نکته مهم تر این امر است که : پارکت لمینت های محبوب و پر کاربرد براق ، به هیچ عنوان لک نمی شوند و افراد می توانند به راحتی ، هر زمان که نیاز بود این پارکت لمینت ها را همچون روز اول تمیز و درخشان کنند . پارکت لمینت های براق ، به علت سطح براقی که دارند ، باعث بازتاب نور می شوند و به همین سبب محیط‌ موجب افزایش‌ روشنایی و زیبایی محیط می شوند . این پارکت لمینت ها مناسب محیط هایی مثل : تالار ها ، محیط های مسکونی ، اداری ، و ... می باشند .
در کنار تمام مزایایی که پارکت لمینت های براق دارند ، این پارکت لمینت ها دارای معایبی نیز می باشند که از جمله این معایب ، می توان به لغزنده بودن آن ها اشاره کرد . در واقع این پارکت لمینت ها به علت سطح صافی که دارند ، اگر بر روی آن ها کمی آب ریخته شود ، بسیار لغزنده و لیز خواهند شد . به همین جهت بهتر است افرادی که فرزند خردسال دارند و یا در محیط هایی که سالمندان تردد دارند ، از این پارکت لمینت ها استفاده نشود و از پارکت لمینت مات و یا حتی نیمه مات ، بهره ببرند . یکی دیگر از معایبی که می توان در مورد پارکت لمینت های براق ذکر کرد ، این امر است که وقتی جسمی نوک تیز بر روی این پارکت ها کشیده می شود و یا هر وسیله دیگری ، و باعث ایجاد خش بر روی پارکت لمینت های براق شود ، به سبب سطح براق آن ها ، آن خط و خش به وضوح و به خوبی دیده خواهد شد .