برچسب های کاشی سرویس را بشناسیم
برچسب های کاشی سرویس را بشناسیم

برچسب های کاشی سرویس را بشناسیم
 
برچسب های کاشی های سرویس ، در واقع  پوششی درجه یک و عالی برای دیوار کاشی های سرویس بهداشتی و حمام  و آشپزخانه ، که قدیمی شدند و نیاز به بازسازی کردن دارند ، است . این برچسب های متنوع و رنگارنگ ، کاملا ضد آب هستند و به همین سبب قابل شستشو می باشند ، و می توان هر زمان که نیاز بود آنان را همچون روز اول تمیز و درخشان ، کرد . ( برچسب های کاشی سرویس را ، می توان با خاطر آسوده در محیط های مرطوب نصب نمود ، بدون این که نگران کنده شدن آنان بود ) .
از دیگر مزایای بی شمار برچسب های کاشی سرویس با کیفیت و درجه یک ، می توان به دوام و کیفیت بسیار بالای آنان اشاره کرد . به این صورت که افراد می توانند سالیان سال ، با خاطر آسوده از این برچسب های کاشی مرغوب ، در محیط سرویس بهداشتی ، حمام و  آشپزخانه خود ، استفاده کنند .

از آن جایی که قیمت کاشی و همچنین هزینه نصب کاشی ها ، بالا می باشد و تعویض کاشی های قدیمی با نو زمان بر است ، افراد می توانند با صرف هزینه ای اندک از برچسب های کاشی سرویس ، در حمام ، سرویس بهداشتی و آشپزخانه استفاده کنند . در واقع این برچسب ها ، برای بازسازی و نوسازی محیط ، انتخابی مناسب هستند . لازم به ذکر است که ، برچسب های کاشی سرویس ، در کمترین زمان ممکن و با سهولت ، نصب می شوند ( و برای نصب این برچسب ها ، نیازی به نصاب نیست و مبتدی ترین فرد نیز ، می تواند به راحتی این برچسب ها را نصب کند ) ‌. 
پیش از آن که برچسب کاشی سرویس را ، بر روی دیوار سرویس بهداشتی یا حمام و آشپزخانه ، نصب کنیم باید در ابتدا دیوار را از هر گونه آلودگی و چربی ، پاک کرد و سپس زمانی که دیوار کاملا خشک بود ، برچسب را در محل مورد نظر نصب کنیم .
در خصوص ابعاد این برچسب های با کیفیت و مرغوب ، باید افزود که عرض برچسب های کاشی سرویس شصت و یا نود سانتی متر ، است که در اندازه ای که مدنظر مشتری باشد ، برش داده می شود . نگهداری این برچسب های با کیفیت ، بسیار آسان می باشد و دچار خرابی هایی که نیازمند تعمیر باشند ، نمی شوند . 
لازم به ذکر است که ، افراد می توانند پس از مدت ها استفاده ، برچسب کاشی سرویس خود را ، از سطح کاشی ها جدا کنند و برچسبی دیگر ، نصب کنند . ( البته ، پس از جدا کردن برچسب های کاشی سرویس از سطح کاشی ، سطح آنان چسبناک و لزج می شود ، که تمیز کردن آن کمی زمان بر است و ، این یکی از معایب این برچسب ها می باشد  ) .
برچسب های کاشی سرویس ، در برابر حرارت از مقاومت بسیار پایینی برخوردار هستند و به همین سبب ، نباید  به هیچ عنوان در معرض مستقیم حرارت قرار بگیرند چرا که ، به سرعت مچاله و در نهایت در خود جمع می شوند . به همین علت بهتر است از این برچسب های کاشی بر روی دیوار پشت اجاق گاز یا دیگر محیط ها ، استفاده نکرد  . 
همچنین لازم به ذکر است که ، از برچسب های کاشی سرویس ، تنها بر روی سطوحی می توان استفاده کرد که ، صاف باشد به همین سبب ، نمی توان از آنان بر روی کاشی هایی با طرح برجسته ، بهره برد .