آلبوم کاغذ دیواری گلدن استار ، کاغذ دیواری GOLDEN STAR
آلبوم کاغذ دیواری گلدن استار ، کاغذ دیواری GOLDEN STAR

آلبوم کاغذ دیواری گلدن استار ،
کاغذ دیواری GOLDEN STAR

 

شرکت های بسیار زیادی از گذشته تا کنون در کشورمان ، اقدام به واردات انواع و اقسام کاغذ دیواری های با کیفیت و مرغوبی ، کرده اند .  امروزه به سبب تعرفه های گمرک ، واردات کاغذ دیواری بسیار سخت شده ، چرا که کاغذ دیواری جزء کالا های لوکس محسوب می شود و به همین سبب ارز دولتی به آن تعلق نمی گیرد . 
بسیاری وارد حرفه واردات کاغذ دیواری شدند و از جمله آنان می توان به شرکت معتبر آرشا ، اشاره کرد . که آلبوم کاغذ دیواری گلدن استار ( مدل : CHINA ) ،  ( با عرض پنجاه و سه سانتی متر و طول ده متر متر ) ، از محصولات این شرکت می باشد . 


البته باید ذکر کرد که ، واردات کاغذ دیواری نیازمند مهارت و رعایت چند نکته دارد ، که به تبع اگر شرکتی این نکات را نداند ، در این زمینه با مشکل مواجه می شود . به عنوان مثال ، یک شرکت وارد کننده کاغذ دیواری ، باید پشتوانه داشته باشد و به طور دائم کد های عدم را ، شارژ کند . و یا حتی باید مدل هایی به روز  را وارد کند تا فروش بیشتری داشته باشد . 
امروزه شرکت های بسیاری به واردات کاغذ دیواری ، مشغولند و به تبع رقابت زیادی بین این شرکت ها است ، به همین علت باید جنسی مرغوب و با کیفیت را وارد کرد و این که ، وقتی شرکت های وارد کننده کاغذ دیواری ، جنس وارد کشور می کنند همراه آن ، آلبوم و کاتالوگ نیز وارد می کنند ( که هر کاتالوگ چیزی حدود دو میلیون تومان برای وارد کننده هزینه دارد ) ، که در نهایت این کاتالوگ ها در اختیار فروشگاه ها قرار می گیرد ( داخل هر یک از این کاتالوگ ها ، مدل های بسیار زیادی از کل کاغذ دیواری ها است ) . 
امروزه در کنار واردات کاغذ دیواری ، شرکت ها چسب کاغذ دیواری نیز ، وارد می کنند . ( البته به تازگی در ایران هم ، چسب کاغذ تولید می شود ) .


کدام فروشگاه ها در شهر شما ، آلبوم های شرکت آرشا دکور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید