تاریخچه شرکت وینیفلکس
تاریخچه شرکت وینیفلکس

تاریخچه شرکت وینیفلکس 
 
شرکت معتبر و معروف وینیفلکس ایران ( ایران کفپوش ) ، در تاریخ پنجم مرداد سال هزار و سیصد و چهل و هفت ، به جهت تامین کردن نیاز پروژه های مختلفی همچون : پروژه های اداری ، پروژه های مسکونی ، پروژه های بیمارستانی ، و ... تاسیس شد . و کارخانه تولیدی این شرکت معتبر ، تحت لیسانس شرکت دانلوپ سمتکس ( انگلستان ) ، در شهر صنعتی البرز قزوین احداث و در نهایت در سال هزار و سیصد و پنجاه ، فعالیت خود را آغاز کرد . زمینه تخصصی این شرکت معروف در راستای تولید و عرضه کردن انواع و اقسام پوشش های سطحی می باشد . پوشش های همچون : موکت ها ( به صورت تایل و رول ) ، کفپوش های پی وی سی ( PVC ) ، دیوارپوش ها ، و در نهایت پارکت لمینت ها . که تمامی این محصولات با کیفیت و مرغوب ، با نام تجاری وینیفلکس ( Vinyflex ) ، در بازار عرضه می شوند . کفپوش های شرکت ایران کفپوش ، با ابعاد بیست و پنج در بیست و پنج سانتی متر ، و با طرح مرمری ، مطابق با استاندارد انگلستان تولید ، و در بازار عرضه می شوند .


در سال هزار و سیصد شصت و دو ، شرکت وینیفلکس نام خود را به شرکت ایران کفپوش ، تغییر داد و به طور مستقل فعالیت خود را ادامه داد ، تا زمانی که موفق شد تا تولید خود را ،  چیزی حدود دو برابر افزایش بدهد . 
شرکت ایران کفپوش ، در نیم قرن حیاط کاری خود ، به رشد و همچنین توسعه کاری خود پرداخته است به گونه ای که ، این برند معتبر و معروف امروزه به عنوان ، یکی از چندین برند معروف و مطرح صنعت کفپوش ، به شمار می رود ‌.
 
در خصوص محصولات شرکت وینیفلکس ، باید افزود که : محصولات این شرکت ، درست بر اساس استاندارد های بین المللی ، تولید شده اند . استاندارد هایی همچون : کاهش مواد فرار VOC ، حذف فلزات سنگین ، حذف کردن مواد مضر زیست محیطی ، حذف کردن مواد پایه فتالات ، کاهش آلودگی حین تولید ، و ... .


در سال هزار و سیصد و هفتاد و هشت ، شرکت ایران کفپوش موفق به تولید کردن کفپوش هایی با طرح گرانیتی شد ، که این کفپوش ها با نام تجاری وینیل گرانیت ، در بازار عرضه شدند . در سال هزار و سیصد و هشتاد و یک ، چسب امولسیون بدون استفاده کردن از حلال های خطرناک و مطابق با استاندارد بین المللی ، تولید و عرضه شد . و در سال هزار و سیصد و هشتاد و دو ، خط تولید جدید این شرکت معتبر به بهره برداری رسید و به همین سبب ، ظرفیت تولید شرکت ایران کفپوش ،  به سه میلیون متر مربع ، در سال افزایش پیدا کرد . شرکت ایران کفپوش ، در سال هزار و سیصد و هشتاد و پنج ، موفق به گرفتن گواهی نامه 9001 ISO از شرکت DAS ( زیر نظر UKAS ) ، شد .
همچنین لازم به ذکر است که ، شرکت معروف وینیفلکس ، به جهت توسعه فعالیت های حرفه ای و ارتقای خود ، با برخی شرکت های بین المللی همچون : دانلوپ سمتکس ، تارکت ، مارلی فلورز ، سومر ، و .. قرارداد همکاری به جهت انتقال دانش و مشاوره ، منعقد کرده است .
در حال حاضر ، شرکت معتبر ایران کفپوش ، با همکاری با شرکت تارکت ( که بزرگ ترین تولید کننده کفپوش در دنیا می باشد ) ، بیش از یکصد نوع کفپوش را برای مصارف مختلفی همچون : اماکن ورزشی ، اداری ، مسکونی ، تجاری ، و ... ، تولید و عرضه می کند .