پرده پذیرایی پر فروش فلت
پرده پذیرایی پر فروش فلت

پرده پذیرایی پر فروش فلت 
 
پرده پذیرایی فلت ، از جمله پر فروش ترین و معروف ترین پرده های موجود در بازار می باشد ، که هر فرد بنا بر دکوراسیون و محیط مورد نظر خود ، می تواند بر طبق سلیقه از این پرده های پر کاربرد ، بهره ببرد ‌. در خصوص این پرده های پذیرایی ، باید ذکر کرد که پرده فلت به پارچه های حریری اطلاق می شود که ، که کاملا بدون چین و به صورت صاف ، دوخته می شوند . چرا که برخی از پارچه های موجود در بازار ، دارای یک تک گل بسیار بزرگ و یا حتی ، دارای تراکم گلدوزی بسیار زیادی هستند ، به همین سبب نمی توان این نوع پارچه ها را به صورت چین خور و یا حتی به صورت پلیسه ای ، دوخت . این گونه پارچه ها حتما باید فلت یا همان صاف دوخته شوند . ( تا طرح موجود بر روی آنان ، به خوبی و زیبایی مشخص شود ) .
به علت چین خور و یا پلیسه دوخته نشدن پرده های پذیرایی پر فروش فلت ، پارچه کم تری در مقایسه با دوخت  دیگر‌ پرده های پذیرایی ، مصرف می شود که همین دلیل مقرون به صرفه بودن پرده های فلت ، در مقایسه با دیگر پرده های موجود در بازار ، است . ( برای مثال در صورتی که عرض پنجره مورد نظر ، دو متر باشد ، دو متر پارچه برای دوخت پرده فلت نیاز است ، نه بیشتر ) .

در خصوص انواع دوخت پرده های پر طرفدار فلت ، می توان به مواردی همچون : دوخت پرده فلت صاف بدون آستر ( که این نوع دوخت مناسب افرادی است که ، تمایل دارند فضای بیرونی را از داخل منزل به راحتی تماشا کنند ، و یا حتی در طول روز از نور خورشید به طور کامل در محیط مورد نظر خود ، بهره ببرند ) ، دوخت پرده فلت حریر کشی ( در این مدل پس از آن که پارچه فلت به صورت صاف دوخته شد ، بر طبق سلیقه مشتری و به هر اندازه که مشتری سفارش دهد ، حریر به صورت پلیسه دوخته می شود و در نتیجه نور کمتری  در طول روز ، وارد خانه می شود ) ، دوخت پرده فلت آسترکشی ( دوخت این مدل نیز همچون مورد فوق است ، منتها با این تفاوت که در این نوع دوخت ، نور بسیار کمتری ( در مقایسه با دوخت پرده فلت حریر کشی ) ، وارد منزل می شود ) ، اشاره کرد . ( لازم به ذکر است که حریر مورد استفاده در زیر پرده های فلت را ، به صورت پلیسه ای میدوزند تا زیبایی این پرده های پر طرفدار ، چندین برابر شود ) .
بهترین گزینه برای افرادی که قصد دارند  ، تا از نور خورشید به طور کامل در محیط خود بهره ببرند ، استفاده از پارچه های پرده توری ( در رنگ های مختلف ) می باشد ، و در مقابل افرادی که تمایل ندارند ( بنا بر محیط مورد نظرشان ) تا از نور خورشید در محیط بهره ببرند پارچه های پرده کتان چاپی و یا ساده ، می باشد . 
 از جمله کاربرد های بی شمار پرده های پر فروش و پر طرفدار فلت ، عبارت است از : استفاده از پرده های فلت در سالن های اجلاس ، آمفی تئاتر ها ، سالن های همایش ، لابی هتل ها ، اتاق پذیرایی ، و .... .

در نهایت باید ذکر کرد که ، پارچه فلت از جمله مرغوب ترین و با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار است ، و افراد می توانند با خاطر آسوده سالیان سال از این پرده ها بهره ببرند .