بررسی آلبوم کاغذ دیواری خارجی و با کیفیت الیت
بررسی آلبوم کاغذ دیواری خارجی و با کیفیت الیت

بررسی آلبوم کاغذ دیواری خارجی و با کیفیت الیت
 
آلبوم کاغذ دیواری با کیفیت و خارجی الیت ، از جمله آلبوم هایی می باشد که مورد استقبال  طراحان  ، قرار گرفته است . چرا که این آلبوم کاغذ دیواری ، با دارا بودن رنگ های متنوع و طرح ها و سبک های مختلف ، دست طراحان را باز گذاشته تا بی نظیر ترین و خلاقانه ترین طرح ها را ، در محیط خلق کنند . 

در خصوص طرح های متنوع موجود در آلبوم کاغذ دیواری الیت ، می توان به : طرح پر طرفدار سنگ پتینه ( که این طرح از پرفروش ترین طرح های آلبوم کاغذ دیواری الیت می باشد ، چرا که طرحی به روز و لوکس است ) ، طرح چوب ( که یادآور حال و هوای بکر و دلنشین طبیعت است ) ، طرح نگاه های هندسی در پتینه ( که این طرح تلفیفی جذاب از هنر و زیبایی می باشد ) ، طرح چرم ( که این طرح ، مختص افراد لوکس پسند می باشد ، همچنین باید افزود که افراد می توانند به راحتی ، این طرح از کاغذ دیواری را با فرش های زینتی ، پرده ها ، فرش ها ، مبلمان ،  و ... ست کنند ) ، طرح درخشان ( مختص افرادی است که به شاینی بودن محیط ، اهمیت می دهند . این افراد می توانند کاغذ دیواری طرح درخشان را در مدل های پولکی ، پتینه ، راه راه ، و ... ، تهیه کنند و از انعکاس نور و درخشش محیط ، لذت ببرند ) ، و .... اشاره کرد . (  این آلبوم کاغذ دیواری منحصر به فرد و با کیفیت  ، دارای طرح های مدرن و اسپرت است و ، به هیچ عنوان افراد طرح های تکراری قدیمی ، همچون طرح پیچک ، طرح داماسک ، طرح گل ، طرح های هندسی ، و ... را در این آلبوم ، مشاهده نمی کنند ) .

از دیگر مواردی که می توان در مورد آلبوم کاغذ دیواری الیت ، ذکر کرد ، مشخصات این آلبوم می باشد . آلبوم کاغذ دیواری الیت از جمله محصولات کشور چین ، است ( برند ابودیزاین ) . ابعاد هر رول از کاغذ دیواری های این آلبوم با کیفیت و پر فروش ، چیزی حدود پنجاه و سه سانتی متر ( عرض ) در ده متر ( طول ) ، می باشد . آلبوم کاغذ دیواری پر‌فروش و خاص  الیت ، همچون اکثر آلبوم های کاغذ دیواری ، در برابر اشعه نور خورشید از مقاومت بسیار زیادی  ، برخوردار است ( به این معنا که ، به هیچ عنوان در اثر تابش مستقیم نور خورشید ( در طول دراز مدت ) ، طرح های موجود در آلبوم تغییر رنگ نمی دهند و یا حتی ، محو نمی شوند ) . کیفیت این آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار ، پی وی سی بوده ، و همچنین ضد سایش نیز ، می باشد . آلبوم کاغذ دیواری الیت ، در مقایسه با دیگر آلبوم ها ( در مقایسه با دیگر برند های موجود در بازار ) دارای قیمتی متوسط و مقرون به صرفه است . و افراد می توانند از این آلبوم منحصر به فرد ، در محیط های مسکونی ، اداری ، ، شرکتی ، تجاری ، فروشگاهی ، و ... بهره ببرند . 
از جمله رنگ های به کار برده شده در این آلبوم کاغذ دیواری ، عبارت است از : فیلی ، کرمی ، سبز ، آبی روشن ، طوسی روشن ، آبی تیره ، کرم طلایی ، و .... . ( به طور عمده از رنگ های خنثی و ملایم ، در این آلبوم استفاده شده است ) .