محیطی بی نظیر با پوستر دیواری های سنتی
محیطی بی نظیر با پوستر دیواری های سنتی

محیطی بی نظیر با پوستر دیواری های سنتی 
 

 
از جمله انواع و اقسام پوستر دیواری های موجود در بازار ، می توان به پوستر دیواری های پر طرفدار و پر کاربرد سنتی ، اشاره کرد . پوستر دیواری هایی خاص و منحصر به فرد ، که دارای طرح ها و رنگ های بی شماری می باشند و هر شخص بنا بر سلیقه و محیط مورد نظر خود ، می تواند هر یک از این طرح ها و رنگ ها را ، تهیه کند ‌. ( البته لازم به ذکر است که ، افراد باید در انتخاب پوستر دیواری مورد نظر خود ، دقت کافی داشته باشند تا رنگ و طرح پوستر دیواری سنتی ، با دیگر وسایل محیط ، هماهنگ و مرتبط باشد ) .

در خصوص مشخصات پوستر دیواری های سنتی ، می‌ توان به ابعاد آنان اشاره کرد . لازم به ذکر است که افراد می توانند پوستر دیواری سنتی مورد نظر خود را در هر اندازه ای که ، تمایل دارند سفارش دهند ( طول ، ارتفاع ، متراژ ، و عرض پوستر دیواری ها ، بر حسب سفارش مشتری ، تعیین می شود ) . از دیگر‌ مزایای پوستر دیواری های سنتی ، عبارت است از قابل شستشو بودن این پوستر دیواری ها . به همین سبب افراد می توانند پس از مدت ها استفاده ، پوستر دیواری خود را به وسیله شوینده های سبک و یک دستمال نم دارو یا حتی یک اسفنج مرطوب ، همچون روز اول تمیز و درخشان کنند . البته باید افزود ، به سبب آن که پوستر دیواری های سنتی توسط به روز ترین دستگاه های چاپ ، بر روی بهترین و با کیفیت ترین کاغذ ها ، چاپ می شوند ( و مهم تر از همه به علت آن که برای چاپ پوستر دیواری ها  ، از مرغوب ترین و درجه یک ترین جوهر ها ، استفاده می شود ) ؛ به هیچ عنوان پس از مدت ها استفاده ، در صورت تابش مستقیم‌ نور خورشید ، و همچنین دیگر نور های موضعی ، به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند ، و یا حتی محو نمی شوند . همچنین باید ذکر کرد که ، پوستر دیواری های سنتی مقرون به صرفه می باشند ، و افراد می توانند با صرف هزینه کمی ، محیط مورد نظر خود را تبدیل به محیطی لوکس و زیبا ، کنند . در مورد نصب این پوستر دیواری ها نیز ، باید اشاره کرد که پوستر دیواری های سنتی ، همچون دیگر پوستر دیواری های موجود در بازار ، در کمترین زمان ممکن و به راحت ترین و سهل ترین صورت  ممکن نصب می شوند . البته بهتر است افراد ، نصب پوستر دیواری های سنتی را ، به یک نصاب ماهر بسپارند . 
در خصوص کاربرد های بی شمار پوستر دیواری های سنتی ، می توان به استفاده در : محیط های مسکونی ( اتاق پذیرایی ، اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، و ... ) ، محیط های اداری ، محیط های تجاری ، لابی ، هتل ها ، کافی شاپ‌ ها ، رستوران ها ، سفره خانه ها ، و .... اشاره کرد . 

از جمله انواع و اقسام طرح های پوستر دیواری های سنتی موجود در بازار ، می توان به مواردی همچون : پوستر دیواری طرح ساختمان سنتی ایرانی ، پوستر دیواری طرح خط و نقاشی سنتی ایرانی ، پوستر دیواری طرح نقاشی سنتی ، پوستر دیواری طرح بنای سنتی ، پوستر دیواری طرح کاشی سنتی ، پوستر دیواری طرح کاشی و اسلیمی ، پوستر دیواری طرح اسلیمی ، پوستر دیواری طرح مشبک ، پوستر دیواری طرح نستعلیق ، پوستر دیواری طرح اصیل ایرانی ، و ... اشاره کرد .