ویژگی های کفپوش های توری پلاستیکی
ویژگی های کفپوش های توری پلاستیکی

ویژگی های کفپوش های توری پلاستیکی 
 
کفپوش های توری پلاستیکی متری ، یا همان پادری های اسکاچی ، از جمله محصولات با کیفیت و پر کاربرد ، کارخانه Kivircik کشور ترکیه ، می باشند ( جنس این کفپوش ها ، از پی وی سی است ) . در خصوص مشخصات این کفپوش ها باید افزود که ، طول کفپوش توری پلاستیکی چیزی حدود پانزده متر و عرض آن نیز ، حدود صد و دو سانتی متر می باشد ‌. ضخامت این کفپوش ها چیزی حدود هجده میل ( با تراکم بالا ) ، است . باید ذکر کرد که افراد می توانند کفپوش توری پلاستیکی خود را ، به هر اندازه ای که نیاز دارند ، برش دهند . 
از دیگر‌ مواردی که می‌ توان در خصوص کفپوش های توری پلاستیکی افزود ، وزن آنان است . وزن این کفپوش های توری چیزی حدود شصت و پنج کیلو گرم می باشد ، که در چندین رنگ مختلف و بی نظیر همچون : کرم کاپوچینو ، زرشکی ، طوسی روشن ، سبز ، قرمز ، قهوه ای سوخته ، آبی ، و .... در بازار موجود می باشند .  لازم به ذکر است که کفپوش های با کیفیت و پر کاربردی توری پلاستیکی ، خود رنگ می باشند و به همین سبب براقیت و رنگ خود را ، تا سالیان سال حفظ می کنند . 
در خصوص مزایا و ویژگی های مثبت کفپوش های توری پلاستیکی ، می توان به ضد اشتعال بودن این کفپوش ها ، اشاره کرد . به گونه ای که حتی با فیلتر روشن سیگار هم ، به هیچ عنوان مشتعل نمی شوند چرا که کاملا نسوز هستند . 

از دیگر ویژگی های کفپوش های توری پلاستیکی ، عبارت است از : ضد قارچ و کاملا آنتی باکتریال بودن . به همین علت افراد می توانند با خاطر آسوده ، از این کفپوش های پر‌ کاربرد در فضا هایی همچون : محیط  بازی کودکان ( شامل : مهدکودک ها ، پارک ها ، خانه های بازی ، و ... ) ، فضا های ورزشی ، و باشگاهی ، و .... ، بهره ببرند . 
نظافت و تمیز کردن کفپوش های توری پلاستیکی ، کاملا آسان می باشد ، و افراد می توانند با تکان دادن این کفپوش ها و یا حتی با آب گرفتن ، آنان را همچون روز اول تمیز و درخشان کنند . 
از دیگر مزایایی که می توان در خصوص کفپوش های توری پلاستیکی افزود ، این امر است که به سبب بافت خاص این کفپوش ها ، هر گونه گرد و خاک ، گل و لای ، برف ، و ... از کف کفش به راحتی پاک می شود . ( تنها کافیست تا فرد چند قدم بر روی این کفپوش های منحصر به فرد ، راه برود ) . 
از جمله کاربرد های بی شمار ، کفپوش های توری پلاستیکی ، می توان به مواردی همچون : استفاده در فرودگاه ها ، هتل ها ، لابی ها ، استفاده به عنوان فرش تشریفات ، و .... اشاره کرد . همچنین لازم به ذکر است که ، افراد می توانند از کفپوش های توری پلاستیکی ، در سطوح گرانیتی و حتی سرامیکی نیز ، بهره ببرند . چرا که این کفپوش ها با ایجاد اصطکاک بسیار بالا در سطوح ، از سر خوردن افراد خصوصا در فضا های باز ( در مواقع بارش ) ، پیشگیری به عمل می آورند .
 
در خصوص قیمت کفپوش های توری پلاستیکی ، باید افزود که این کفپوش ها ، از جمله کفپوش های مقرون  به صرفه و ارزان قیمت موجود در بازار می باشند ، و افراد می توانند با صرف کمترین هزینه ، از مزایای بی شمار این کفپوش ها ، بهره مند شوند .