کاربرد های بی شمار کاغذ دیواری های طرح سنگ
کاربرد های بی شمار کاغذ دیواری های طرح سنگ

کاربرد های بی شمار کاغذ دیواری های طرح سنگ
 
از جمله انواع و اقسام کاغذ دیواری های بی شمار موجود در بازار ، می توان به کاغذ دیواری های پر طرفدار طرح سنگ ، اشاره کرد . کاغذ دیواری هایی محبوب و زیبا ، که افراد می توانند از آنان به جای انواع و اقسام سنگ ها ، در دکوراسیون محیط مورد نظر خود استفاده کنند . باید افزود که ، هزینه نصب کاغذ دیواری های طرح سنگ ، در مقایسه با نصب انواع سنگ های طبیعی ، بسیار کمتر می باشد ، و این کاغذ دیواری های منحصر به فرد ، از قیمت پایین تر و مقرون به صرفه تری برخوردار هستند ، و مهم تر اینکه  کاغذ دیواری های دلنشین و پر کاربرد طرح سنگ ، برخلاف نصب انواع و اقسام سنگ ها ، که نیاز به زمان زیادی دارند ، در کمترین زمان ممکن ( در چند ساعت ) ، و بدون هیچ گونه ریخت و پاشی ، نصب می شوند . نکته دیگری که می توان در مورد کاغذ دیواری های طرح سنگ افزود ، این امر است که این کاغذ دیواری های بی نظیر و پر کاربرد ، به سبب آن که سه بعدی می باشند ، علاوه بر زیبایی دو چندانی که به محیط می بخشند ، باعث عمق بخشیدن به محیط نیز می شوند .

از دیگر ویژگی های مثبت کاغذ دیواری های طرح سنگ ، می توان به قابل شستشو بودن آنان اشاره کرد . در حالی که افراد نمی توانند به راحتی سنگ ها را تمیز کنند چرا که سنگ ها دارای خلل و فرج های زیادی می باشند ، و به همین سبب تمیز کردن آنان و زدودن گرد و غبار از آنان ، دشوار می باشد . همچنین باید افزود که ، امنیت کاغذ دیواری های طرح سنگ در مقایسه با سنگ های طبیعی ، بسیار بیشتر می باشد به این علت که سنگ های طبیعی دارای خلل و فرج می باشند و ممکن است ، در صورت تماس با بدن باعث زخمی شدن فرد ( خصوصا کودکان ) شود . از دیگر مواردی که می توان در خصوص ویژگی های کاغذ دیواری های طرح سنگ اشاره کرد ، سبک وزن بودن این کاغذ دیواری ها است . ( بر خلاف سنگ های طبیعی ) . لازم به ذکر است که کاغذ دیواری های طرح سنگ ، همچون دیگر‌ کاغذ دیواری های با کیفیت موجود در بازار ، در برابر خراشیدگی از مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند ، همچنین این کاغذ دیواری ها دارای دوام و طول عمر زیادی می باشند و به همین علت ، افراد می توانند با خاطر آسوده از این کاغذ دیواری ها سالیان سال بهره ببرند . 
در خصوص کاربرد های بی شمار کاغذ دیواری های طرح سنگ ، می توان به مواردی همچون : استفاده به عنوان پوشش دیوار پشت تلویزیون ، دیوار پشت مبلمان راحتی ، دیوار بالای شومینه ، دیوار پشت میز ناهار خوری ، اتاق خواب ( دیوار پشت تخت خواب ) ، ویلا ، آشپز‌خانه ( در فضای بین کابینت ها ) ، محیط های اداری ، تجاری ، و .... اشاره کرد .
 از جمله طرح های بی شمار این کاغذ دیواری های منحصر به فرد ، عبارتند از : کاغذ دیواری طرح سنگ آنتیک ، کاغذ دیواری طرح سنگ انواع مرمر ، کاغذ دیواری طرح سنگ اسلیت ، کاغذ دیواری طرح سنگ های رودخانه ای ، کاغذ دیواری طرح سنگ های لاشه ای ، کاغذ دیواری طرح سنگ تکه ای ، کاغذ دیواری طرح سنگ سیمانی ، کاغذ دیواری طرح سنگ ابر و بادی ، کاغذ دیواری طرح سنگ با رگه های طلایی ، و ... .