بلوک های بی نظیر و پر کاربرد شیشه ای قرمز
بلوک های بی نظیر و پر کاربرد شیشه ای قرمز

بلوک های بی نظیر و پر کاربرد شیشه ای قرمز 
 
بلوک های زیبا و پر کاربرد قرمز رنگ ، بلوک هایی از جنس شیشه می باشند ، که می‌ توان گفت فقط جنبه تزیینی دارند ( به این معنا که به هیچ عنوان نمی توان از آنان در سازه  ساختمان ، استفاده کرد ) . به عنوان مثال ، افراد می توانند به وسیله این بلوک های شیشه ای ، قسمتی از منزل یا حتی محیط کسب و کار خود را ، از باقی قسمت ها جدا کنند بدون آن که ، نگران کم شدن نور محیط جدا شده ، باشند . چرا که این بلوک های شیشه ای ، نور را به خوبی از خود عبور می دهند . بلوک های شیشه ای قرمز ، در انواع طرح ها و مدل ها ، در بازار موجود می باشند که هر شخص بنا بر سلیقه و دکوراسیون محیط مورد نظر خود ، می تواند هر یک از این طرح های زیبا و دلنشین را ، تهیه کند . 
در خصوص مشخصات و ویژگی های بی شمار بلوک های شیشه ای قرمز ، می‌ توان به مقرون به صرفه بودن این بلوک ها اشاره کرد ، به طوری که افراد می‌ توانند با صرف هزینه اندک ، اقدام به تهیه و نصب این بلوک ها کنند . از دیگر ویژگی های بلوک های شیشه ای و پر کاربرد قرمز ، عبارت است از : کم ضخامت بودن این بلوک ها ، البته لازم به ذکر است که ؛ در عین کم ضخامت بودن ، این بلوک ها در مقایسه با بلوک های سیمانی ، چیزی حدود هفت برابر محکم تر می باشند . همچنین باید افزود که ، بلوک های شیشه ای قرمز ، نسبت به دیوار های آجری نیز ، سبک تر می باشند . به همین سبب می توان علاوه بر استفاده از این بلوک های شیشه ای در محیط داخلی ساختمان ، در نمای ساختمان نیز از آن استفاده کرد . 
از دیگر‌ مواردی که می توان در خصوص بلوک های شیشه ای قرمز ، ذکر کرد این امر است که ؛ افراد می توانند با استفاده از این بلوک های شیشه ای ، در کم ترین زمان ممکن ، برای آشپزخانه خود اپن بسازند .

لازم به ذکر است ، به سبب آن که بلوک های پر کاربرد شیشه ای از دو جداره ی وکیوم شده ، به وجود آمدند و فضای بین این دوجداره شیشه ای ، خلاء می باشد ؛ به همین علت بلوک های شیشه ای یک عایق صوتی بسیار عالی می باشند . همچنین باید افزود که بلوک های شیشه ای عایق مناسبی ، در برابر سرما و  گرما نیز ، هستند . 
اما اصلی ترین و مهم ترین کاربرد بلوک های شیشه ای قرمز ، استفاده از آن ها در پارتیشن بندی اتاق ها ، در صنعت ساختمان و حتی دکوراسیون ، در سرویس های بهداشتی ، در رختکن ها ، در دیوار های استخر ها ، در محل کار ، و .... می باشد . 

افراد می توانند در کنار بلوک های شیشه ای قرمز ، از انواع رنگ های ملایم ، همچون : قهوه ای روشن ، کرم ، شکلاتی ، سبز ، و ‌‌.‌.. ، و رنگ های دیگری همچون : آبی ، سبز ، زرد ، و ... بهره ببرند . 
در خصوص نظافت و تمیز‌ کردن بلوک های شیشه ای قرمز ، باید ذکر کرد که افراد می توانند به وسیله یک دستمال مرطوب ، این بلوک های شیشه ای را تمیز و درخشان کنند . ( برخلاف دیوار هایی که از بلوک های سنتی ایجاد شدند ، که نیاز است هر چند سال یک بار رنگ آمیزی شوند ) .