معرفی دیوارپوش پلیمری در چند دقیقه
معرفی دیوارپوش پلیمری در چند دقیقه

معرفی دیوارپوش پلیمری در چند دقیقه
 
دیوارپوش های پر کاربرد و منحصر به فرد پلیمری ( یا فایبرگلاس ) ، از جدیدترین و پر کاربرد ترین دیوارپوش های موجود در بازار ، می باشند که دارای رنگ بندی ،  ابعاد مختلف و همچنین طرح های مختلفی هستند ، که هر شخص بر طبق سلیقه و دکوراسیون محیط مورد نظر خود ، می تواند هر یک از این دیوارپوش ها را تهیه کند . 
در خصوص ویژگی های دیوارپوش های پر کاربرد پلیمری ، باید افزود که این دیوارپوش ها در برابر انواع ضربات ، از مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند ، و به سبب همین استحکام قوی که دارند ، افراد می توانند از دیوارپوش های پلیمری ، در تمام بخش های محیط های تجاری ، اداری و ... بهره ببرند . 
از دیگر مواردی که در مورد ویژگی های دیوارپوش های پلیمری ، باید ذکر کرد این امر است که به سبب آن که یکی از مواد تشکیل دهنده ، این دیوارپوش های پر کاربرد شیشه می باشد و مواد شیمیایی ، در ایجاد شدن آن تاثیر گذار بوده است ، به همین علت دیوارپوش پلیمری ، ضد حریق می باشد و به هیچ عنوان ، آتش نمی‌ گیرند .

همچنین لازم به ذکر است که ، نصب دیوارپوش های پلیمری بسیار آسان می باشد . چرا که این دیوارپوش ها بر روی دیوار هایی که دارای قناسی هستند ، و یا حتی برای محیط هایی که قدمت بسیار زیادی دارند ( و دارای پستی بلندی ها و ترک خوردگی ها و ... هستند ) ، بسیار مناسب می باشد . به این علت که برای نصب دیوارپوش های پلیمری ، نیاز به زیرسازی نیست و افراد می توانند با نصب این دیوارپوش های بی نظیر و پر کاربرد ، فضایی سه بعدی و خاص را در محیط خود ، به وجود بیاورند . 
ضد آب بودن ، از دیگر ویژگی های دیوارپوش های پلیمری می باشد ، که می توان به آن اشاره کرد . به سبب همین ویژگی ، افراد می توانند از دیوارپوش های پلیمری در محیط هایی همچون رستوران ها ، فست فود ها ، و ... بهره ببرند . چرا که دیوارپوش های منحصر به فرد و بی نظیر پلیمری ، کاملا ضد آب می باشند و به هیچ عنوان بر روی آن ها باکتری هایی که مضرند و یا حتی قارچ ، رشد نمی کند . 
لازم به ذکر است که ، افراد می توانند دیوارپوش های پلیمری را ، در هر زمان که نیاز بود به وسیله مواد شوینده تمیز کنند و سپس ، بر روی آن دستمال بکشند تا همچون روز اول تمیز و درخشان به نظر آید ‌. 
از دیگر مواردی که می توان در خصوص دیوارپوش های پلیمری ذکر کرد ، این امر است که ؛ دیوارپوش های پلیمری در برابر رطوبت نیز ، از مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند ، به همین سبب افرادی که در شمال کشور زندگی می کنند ، می توانند با خاطر آسوده از این دیوارپوش ها در محیط های مسکونی ، اداری ، تجاری ، و .. بهره ببرند . 

شایان ذکر است که دیوارپوش های پلیمری ، یک عایق صوتی عالی نیز می باشند ( به سبب دارا بودن بهترین و با کیفیت ترین نوع الیاف ) ، همچنین این دیوارپوش ها ، ضد خش و ضد لک نیز هستند . به علت دارا بودن این ویژگی های منحصر به فرد ، دیوارپوش های پلیمری از دوام و طول عمر بسیار زیادی برخوردار هستند ، و افراد می توانند با خاطر آسوده سالیان سال از این دیوارپوش های خاص و پر کاربرد ، در محیط مورد نظر خود ، استفاده کنند .