کاربرد های فراوان فنس چمنی
کاربرد های فراوان فنس چمنی

کاربرد های فراوان فنس چمنی 
 
معمولا افراد برای امنیت فضای اطراف ویلا ها ، باغ ها ، حیاط منازل ، و ... از انواع فنس ها بهره می برند ، یکی از زیبا ترین و پر کاربرد ترین فنس های موجود در بازار ، فنس های چمنی می باشند که علاوه بر حفظ امنیت محیط ، جلوه بی نظیری را برای آن محیط ، به وجود می آورند .
در خصوص جنس فنس های چمنی ، باید اشاره کرد که جنس این فنس ها ، از فلز گالوانیزه ۶.۳ می باشد که به صورت مفتولی ایجاد می شوند . ( در نهایت این مفتول ها به همدیگر بافته می شوند ) . اما ساختار و طراحی این فنس های پر کاربرد به اینجا ختم نمی شود ، بلکه در ساختار آنان ، چمن مصنوعی نیز به کار رفته است و علت نام گذاری این فنس ها نیز ، به همین سبب می باشد .  لازم به ذکر است که ، داخل ویلا ، حیاط ، باغ ، و ... به علت وجود این چمن ها کمتر دیده می شود . ( دید کمتری از بیرون خواهد داشت ) . 

چمن های موجود در فنس چمنی ، از الیاف پی وی سی به وجود آمدند ، به همین سبب به هیچ عنوان آسیب نمی بینند و پوسیده نیز نمی شوند ( فنس های چمنی در برابر سرما و گرما ( تا دمای پنجاه درجه سانتیگراد ) ، از مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند و نور آفتاب ، بارش برف و باران باعث پوسیدگی آنان نمی شود ) ، همچنین باید افزود که این چمن ها ، ضد حریق  می باشند ، لازم به ذکر است که این حفاظ های پر طرفدار ضد آب هستند ، و افراد می توانند در صورتی که گرد و غبار بر روی فنس نشست ، آن را به وسیله آب تمیز کنند .
از دیگر مزایای که می توان در خصوص فنس های چمنی ، افزود این امر است که ، این فنس ها ضد حشره می باشند ، به همین علت افراد می توانند با خاطر آسوده از آنان ، در محیط خود بهره ببرند . 
در مورد کاربرد های بی شمار این فنس های چمنی ، باید ذکر کرد که افراد می توانند از این فنس ها برای دیوار کشی دور تراس بهره ببرند و یا ، به عنوان دیوار سبز در روف گاردن ها ، باغ رستوران ها ، و یا به عنوان حصار بالای دیوار خانه ها، حصار ویلا ها ، باغ ها ، حیاط ها و .. ، و یا برای استفاده در فضای استخر ها ، محیط های ورزشی ، و ... ، و برای استفاده در محیط های اداری ، تجاری ، مسکونی ، و یا به عنوان استفاده در مبلمان شهری ، و .‌‌‌.. بهره ببرند . 
در خصوص نصب فنس های چمنی ، باید افزود که نصب این فنس ها بسیار راحت می‌ باشد و در کمترین زمان ممکن نصب‌ می شوند ، نکته مهم دیگری که در مورد فنس های چمنی قابل ذکر است ، این امر می باشد که ، افراد می توانند فنس چمنی مورد نظر خود را ، بر حسب سلیقه و محیط خود سفارش دهند . ( به همین سبب ، دارا بودن قابلیت طراحی در اندازه های مختلف و در رنگ‌  ، از دیگر مزایای بی شمار فنس های پر کاربرد و پر طرفدار چمنی ، می باشد ) .
لازم به ذکر است که ، قیمت فنس های چمنی به عوامل گوناگونی همچون ، نوع ، اندازه و ... بستگی دارد ، ولی به طور کلی قیمت فنس های چمنی موجود در بازار ، مقرون به صرفه می باشد .