بررسی مزایای بی شمار دیوارپوش های فومی طرح چوب
بررسی مزایای بی شمار دیوارپوش های فومی طرح چوب

بررسی مزایای بی شمار دیوارپوش های فومی طرح چوب
 
 
 از جمله انواع بی شمار دیوار پوش های فومی موجود در بازار ، می توان به دیوار پوش های فومی پر طرفدار و کاربردی طرح چوب ، اشاره کرد . در خصوص دیوار پوش فومی طرح چوب ، باید افزود که ، این نوع از دیوارپوش ها در مقایسه با دیگر دیوارپوش های موجود در بازار ، مقرون به صرفه تر و ارزان قیمت تر می باشند ، به همین سبب افراد می توانند با صرف هزینه کم ، جذابیت محیط مورد نظر خود را ، دو چندان کنند . همچنین لازم به ذکر است که ، دیوارپوش های فومی ، از عمر و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند ،  و افراد می توانند از این محصول پر کاربرد در تالار های پذیرایی ، مهدکودک ها ، لابی ساختمان ، مجتمع های اداری لوکس ، مجتمع های تجاری ، استودیو های موسیقی ، آرایشگاه ها ، هتل ها ،سالن های ورزشی، تالار های اجتماعی ، بین کابینتی ، محیط های مسکونی ( همچون دیوار پشت تلویزیون ، دیوار های اتاق نشیمن ، و .. ) ، و ... استفاده کنند ‌.
در خصوص جنس دیوارپوش های فومی طرح چوب ، باید افزود که جنس این دیوارپوش های پر کاربرد از فوم با لایه محافظ پلی اورتان ( که جدید ترین متریال روز دنیا است ) ، می باشد . 
از جمله مزایای بی شمار دیوارپوش های فومی طرح چوب ، عبارتند از : قابل شستشو بودن ( افراد می توانند هر زمان که نیاز بود ، این دیوارپوش فومی را با خاطر آسوده بشویند و یا حتی ، در صورت تمایل دستمال بکشند ، بدون اینکه نگران خراب شدن آن باشند ) ، عایق صوتی بودن ( دیوارپوش های فومی طرح چوب ، یک عایق صوتی بی نظیر و عالی می باشند ، به همین سبب استفاده از این محصول در سالن های اجتماعات و ... بسیار پیشنهاد می شود ) ، نصب این دیوارپوش ها بسیار راحت می باشد و افراد می توانند در کمترین زمان ممکن ، دیوار پوش فومی طرح چوب مورد نظر خود را نصب کنند ( برای نصب این دیوارپوش های فومی ، نیاز به نصاب نیست ، و افراد می توانند به وسیله کاتر و یا قیچی ، دیوارپوش فومی طرح چوب را برش دهند و ، در محیط مورد نظر خود نصب کنند ) ، ضد خش بودن و ضد ضربه بودن ، از دیگر ویژگی های منحصر به فرد دیوارپوش های فومی طرح چوب ، می باشد .
همچنین لازم به ذکر است که ، دیوارپوش های فومی طرح چوب ، علاوه بر عایق صدا بودن ، عایق سرما و گرما و آنتی باکتریال نیز می باشند . ( به همین سبب ، والدین می توانند از این دیوارپوش ، برای اتاق خواب کودکان خود نیز ، بهره ببرند . چرا که دیوارپوش فومی طرح چوب ، بهداشتی و آنتی باکتریال می باشد ) .

از دیگر مواردی که می توان در خصوص دیوارپوش های فومی طرح چوب ، افزود این امر است که غالبا ابعاد این دیوار پوش ها ۷۰ در ۷۰ سانتی متر ( ‌ پنجاه در صد سانتی متر و ... ) می باشد . همچنین شایان ذکر است که ، دیوارپوش های فومی طرح چوب ، در رنگ های‌ متنوع و زیبا در بازار موجود می باشد ، که هر شخص بر طبق سلیقه و محیط مورد نظر خود ، می تواند هر یک از این رنگ های دلنشین را تهیه کند . 
لازم به ذکر است که ، دیوارپوش فومی طرح چوب به شکل خود چسب می باشد ، به این معنا که افراد می توانند این دیوارپوش را بر روی اکثر سطوح ، نصب کنند .