معرفی پوستر های زیبا و دلنشین سقفی
معرفی پوستر های زیبا و دلنشین سقفی

معرفی پوستر های زیبا و دلنشین سقفی 
 
پوستر های بی نظیر و زیبای سقفی ، محصولی جدید و منحصر به فرد می باشند ، که به تازگی در دکوراسیون داخلی جای گرفته اند . این پوستر های پر کاربرد برخلاف پوستر های دیواری ( که دارای طرح های بی شماری هستند ) ، دارای محدودیت در طرح می باشند . به این معنا ، که نمی توان هر طرحی را بر روی این پوستر های سقفی اجرا کرد ، چرا که سقف ساختمان ها دارای‌ اصالت خاصی می باشد ، و افراد باید در هنگام انتخاب طرح پوستر سقفی مورد نظر خود ، دقت و توجه کافی داشته باشند . 
از جمله طرح های پوستر های سقفی ، می توان به مواردی همچون : پوستر سقفی بی نظیر و زیبای طرح فرشته ( پوستر سقفی منحصر به فردی که می توان از آن در ساختمان های لوکس و اشرافی بهره برد ) ،  پوستر سقفی طرح آسمان ( که جزء طبیعی ترین و زیبا ترین پوستر های سقفی می باشد ، افراد می توانند از این پوستر سقفی در محیط ساختمان های تجاری و یا ادارات ( پوستر سقفی آسمان روز ) بهره ببرند . همچنین می توانند از این پوستر سقفی در اتاق خواب بزرگسالان  ، و اتاق خواب کودکان ( طرح آسمان شب پر ستاره ) ، استفاده کنند ) ،  پوستر سقفی کلاسیک و یا حتی مدرن ( باید افزود که پوستر های سقفی نیز همچون پوستر های پر طرفدار دیواری ، دارای طرح های مدرن و کلاسیک می باشند که به عنوان مثال پوستر سقفی کلاسیک دارای نماد های تاریخی و ... می باشد و یا پوستر سقفی مدرن ، دارای یک طرح ساده همچون طرح آسمان و ... است )  ، پوستر سقفی ساده و یا سه بعدی ( پوستر های سقفی سه بعدی در طرح های مختلف و بی نظیر همچون : طرح کهکشان ، کریستال ، طرح گل ، طرح گچ بری ، طرح قاب و پروانه طلایی ، طرح نقاشی ، و .... از دیگر انواع پوستر های پر طرفدار و پر کاربرد سقفی می باشند ) ، اشاره کرد . 
در خصوص کاربرد اصلی و اساسی پوستر های سقفی ، باید افزود که افراد می‌ توانند از این پوستر های سقفی منحصر به فرد ، در محیط هایی همچون : مهد کودک ها ، درمانگاه ها ، لابی ، سالن ها ، مراکز تجاری ، اداری ، مسکونی ، و ... بهره ببرند ، البته باید اشاره کرد که ، به هیچ عنوان نباید از پوستر های سقفی طرح فرشته و یا حتی طرح آسمان شب ، در محیط هایی همچون : درمانگاه ها ، مهد کودک ها ، و .. استفاده کرد . و یا حتی در محیط اتاق خواب ( بزرگسالان یا کودکان ) ، از پوستر های سقفی آسمان روز بهره برد ، چرا که این کار کیفیت خواب را تقلیل می دهد ، و در نتیجه مسائل جانبی زیادی را ایجاد می کند . 

نکته دیگری که در خصوص پوستر های سقفی ، می توان افزود این امر است که ، یک پوستر سقفی مناسب و بی نظیر ، پوستری است که فضای سقف را به طور کامل پوشش دهد ، چرا که اگر ابعاد پوستر سقفی ، از متراژ سقف محیط مورد نظر ، کمتر باشد باعث می شود که یک نمای غیر واقعی ، ایجاد شود . 
در خصوص قیمت پوستر های سقفی ، باید ذکر کرد که ، به سبب آن که متراژ یک دیوار ( دیوار معمولی ) ، از یک سقف ( سقف معمولی ) ، کمتر است به همین علت قیمت پوستر های سقفی در مقایسه با پوستر های دیواری ، بیشتر می باشد .