محیطی شیک با کاغذ دیواری یشمی
محیطی شیک با کاغذ دیواری یشمی

محیطی شیک با کاغذ دیواری یشمی
 
کاغذ دیواری های با کیفیت و زیبای یشمی ( سبز تیره ) ، از جمله کاغذ دیواری های شیک و موقری می باشند که ، طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دادند . این رنگ از کاغذ دیواری ها ، مورد پسند و سلیقه ایرانیان می باشد ، چرا که رنگ سبز یشمی ، رنگی زندگی بخش و پر از انرژی های مثبت است و به همین سبب ، به سلیقه و مزاق ایرانیان می خورد و باعث زیباتر شدن محیط مورد نظر آنان ، می شود . 
در خصوص کاربرد و موارد استفاده از کاغذ دیواری های یشمی ، باید افزود که می توان از این کاغذ دیواری با کیفیت و زیبا در محیط هایی همچون ، اتاق نشیمن ، اتاق پذیرایی ، اتاق خواب ( چرا که رنگ سبز به سبب آرامش بخش بودن ، برای افرادی مناسب است که نیاز به استراحت و آرامش بیشتری دارند ، به همین سبب می توان از این رنگ کاغذ دیواری در محیط اتاق خواب بهره برد ، تا خوابی آرام را فرد تجربه کند ) ، هتل ها ، مطب ها ، راهرو ها ، سرویس بهداشتی ، اتاق کودک ، و ... استفاده کرد . لازم با ذکر است که ، کاغذ دیواری های یشمی رنگ باعث آرامش بخش شدن محیط شما می شوند ، و محیطی کلاسیک و آرام را برای علاقمندان و طرفداران خود ، به ارمغان می آورند .
افراد می توانند از رنگ هایی دیگری همچون آبی ، لیمویی ، و ... در کنار کاغذ دیواری یشمی ، استفاده کنند چرا که رنگ های مذکور کاملا با کاغذ دیواری یشمی همخوانی دارند ، و در صورت طولانی مدت استفاده کردن  ، به هیچ عنوان تکراری نمی شوند . ( برای مثال می توان از مبلمان لیمویی رنگ ، در کنار کاغذ دیواری یشمی استفاده کرد ) .
از جمله طرح های زیبا و منحصر به فرد کاغذ دیواری یشمی که در بازار موجود است ، می توان به : کاغذ دیواری یشمی طرح ساده ، کاغذ دیواری یشمی طرح راه راه ، کاغذ دیواری یشمی طرح داماسک ، و ... اشاره کرد . که هر شخص بنا بر دکوراسیون و سلیقه خود می تواند هر یک از این طرح های دلنشین را تهیه کند . 
از دیگر مواردی که باید ذکر کرد این امر است که ، کاغذ دیواری یشمی ( که به کاغذ دیواری سبز تیره نیز شهرت یافته است ) ، از جمله کاغذ دیواری هایی می باشد که نمی توان برای کل دیوارهای محیط از آن استفاده کرد ، چرا که باعث کم نور شدن محیط مورد نظر شما ، می شود . بنابراین ، می توان تنها یک یا دو دیوار در محیط کار و یا منزل و ... را به وسیله کاغذ دیواری یشمی پوشش داد ، برای مثال می توان از کاغذ دیواری یشمی برای دیوار پشت تلویزیون یا حتی دیوار پشت تخت خواب ، و .. بهره برد . و یا می توان از کاغذ دیواری های رنگ های دیگری همچون زرد ، لیمویی ، و .. در کنار کاغذ دیواری یشمی استفاده کرد . و به این صورت مشکل کم نور شدن بیش از حد محیط را ، رفع کرد ‌.
در خصوص قیمت کاغذ دیواری های یشمی باید افزود که ، این رنگ از کاغذ دیواری همچون دیگر کاغذ دیواری های موجود در بازار ، دارای طرح های مختلفی است ‌. و به طبع قیمت کاغذ دیواری طرح دار از ، کاغذ دیواری ساده بیشتر است . بنابراین هر شخص با هر بودجه و سلیقه ای ، می تواند برای محیط مورد نظر خود این نوع کاغذ دیواری را تهیه کند .