معرفی آینه های پرطرفدار سایان هوم
معرفی آینه های پرطرفدار سایان هوم

معرفی آینه های پرطرفدار سایان هوم

 

برند معتبر و معروف سایان هوم ، در سال 1397 با اتکا به تجربه مدیران خود در زمینه طراحی و تولید ، شروع به کار کرد . این برند  با تولید آینه های دکوراتیو فعالیت خود را شروع نمود  ، آینه های زیبایی که آماده نصب بودند ‌. و نیازی به اپراتور برای نصب و دیگر هزینه های جانبی نبود . به همین علت قیمت نهایی این محصول به مقدار چشم گیری نسبت به دیگر آینه ها ، کاهش یافت . 

برند سایان هوم دارای انواع و اقسام فراوانی از آینه های دکوراتیو است ، که از جمله این آینه ها می توان به آینه دکوراتیو سایان هوم مدل مربع 021 ، اشاره کرد . ابعاد این آینه چیزی حدود 26.5 × 26.5 × 26.5 سانتی متر ( ابعاد هر قطعه )  و ، وزن آن نیز حدود دو هزار گرم می باشد . آینه سایان هوم مدل مربع 021 ، دارای سیزده تکه ( سیزده مربع ) است ، که جنس این تکه ها از شیشه می باشد . در خصوص نوع اندود این مدل آینه باید افزود که ، نوع اندود آینه سایان هوم مدل مربع 021 ، ترکیبی از جیوه و نقره است . لازم به ذکر است که نوع ابزار لبه آینه سایان هوم مدل مربع 021 ، تراش 1.5  سانتی متر می باشد . 

آینه سایان هوم مدل دکو CA022 ، از دیگر آینه های این برند است . ابعاد این آینه چیزی حدود 172 × 86 × 4 سانتی متر و وزن آن نیز ، حدود پنج هزار گرم می باشد . در خصوص شکل آینه سایان هوم مدل دکو CA022 باید افزود که ، شکل این آینه به صورت چند ضلعی منتظم است و دارای بیست و دو تکه ، می باشد . لازم به ذکر است که آینه سایان هوم مدل دکو CA022 همچون آینه مذکور در فوق ترکیبی از نقره و جیوه است و نوع  ابزار لبه آن ، تراش 1.5 سانتی متری می باشد . جنس این آینه از پلکسی و شیشه است . 

 
از دیگر آینه های با کیفیت این برند ، می توان به آینه سایان هوم مدل دکو خورشیدی ، اشاره کرد . ابعاد این آینه چیزی حدود 3 × 90 × 90  سانتی متر و وزن آن نیز حدود هشت هزار گرم می باشد . شکل آینه سایان هوم مدل دکو خورشیدی ، به صورت دایره ای و نوع اندود آینه آن نیز ، ترکیبی از جیوه و نقره است . در خصوص نحوه نصب این آینه ، باید افزود که آینه سایان هوم مدل دکو خورشیدی برخلاف دیگر مدل ها ، به وسیله پیچ نصب می شود . 
آینه سایان هوم مدل دکو 4G ، با ابعادی حدود 171.6 × 55 × 0.4 از دیگر آینه های زیبا و بی نظیر این برند می باشد ‌که دارای وزنی حدود 4400 گرم است . در خصوص شکل این آینه باید اشاره کرد که شکل آینه سایان هوم مدل دکو 4G ، به صورت چند تکه است و جنس آن نیز ، از شیشه می باشد . نوع اندود این آینه ترکیبی از جیوه و نقره درجه A است . و نوع ابزار لبه آینه نیز ، تراش تخت و تراش منحنی 1.5 سانتی متری می باشد . 
آینه سایان هوم مدل CA018 ، از دیگر آینه های با کیفیت این برند است . ابعاد این آینه 152 × 82.5 × 0.4 سانتی متر ، و وزن آن نیز 5000 گرم می باشد . شکل این آینه نیز به صورت چند تکه است و دارای جنسی همچون مورد مذکور در فوق ( شیشه ) ، می باشد . آینه سایان هوم مدل CA018 ، به وسیله چسب سیلیکون و همچنین چسب دو طرفه ، نصب می شود .