پنل های زیبا و کاربردی سنگ های رودخانه ای
پنل های زیبا و کاربردی سنگ های رودخانه ای

پنل های زیبا و کاربردی سنگ های رودخانه ای 
 
از جمله پنل های با کیفیت و مقاوم موجود در بازار ، می توان به پنل سنگ های رودخانه ای ( River Stone panel ) ، اشاره کرد .  همان طور که خود واقف بر این امر هستید ، پنل پرطرفدار و زیبای سنگ های رودخانه ای ، نوعی از انواع بی شمار پنل سنگ های مصنوعی است که ، از ترکیب شدن رزین های ویژه با این سنگ ها ( سنگ های رودخانه ای )  ، به وجود می آید . 
در خصوص پنل سنگ های رودخانه ای ، باید افزود که این پنل ها در مقایسه با صفحه های pvc ، در برابر اشعه فرابنفش ، آتش ، مواد شیمیایی ، و در نهایت در برابر انواع ضربات ، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . همچنین لازم به ذکر است که ، پنل های زیبا و کاربردی سنگ های رودخانه ای ، در مقایسه با سنگ های طبیعی سبک وزن تر می باشند ، چرا که وزن این پنل های زیبا چیزی حدود یک سوم ، وزن سنگ های طبیعی است . پنل سنگ های رودخانه ای ، در عین سبک وزن بودن ، بر خلاف محصولات مشابه خارجی ، مقرون به صرفه و ارزان نیز می باشند . این پنل ها همانطور که در فوق نیز ذکر شد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند .
از دیگر مواردی که می توان در خصوص پنل سنگ های رودخانه ای ، اشاره کرد ، دارا بودن قابلیت پولیش و همچنین صیقل پذیری بسیار بالای ، این پنل ها می باشد . شایان ذکر است که ، پنل سنگ های رودخانه ای ، از جمله پنل هایی است که دوست دار محیط زیست می باشد . این پنل با کیفیت و کاربردی همچون دیگر پنل های موجود در بازار ، در طرح ها و رنگ های فراوانی عرضه می شود . 
باید افزود که پنل بی نظیر و مقرون به صرفه سنگ های رودخانه ای ، از جمله پنل های با دوام موجود در بازار است ، که افراد می توانند با خاطر آسوده ، اقدام به تهیه این پنل ها کنند ‌. همچنین لازم به ذکر است که ، نگهداری و شستشوی این پنل ها ، نیز بسیار راحت و آسان می باشد . 
در خصوص کاربرد پنل سنگ های رودخانه ای ، باید ذکر کرد که می توان از این پنل ها کاربردی در ، روشویی ، ورودی ساختمان ، دیوار لابی ، دیوار های اتاق پذیرایی ، و یا حتی دیوار کنار تلویزیون ، کانتر رستوران ها ، کانتر آشپزخانه ، پذیرش هتل ها ، صفحه رویی انواع میز های ناهار خوری ، و یا حتی میز های پذیرایی ، و ... بهره برد . 
نکته دیگری که می توان در خصوص ، پنل سنگ های رودخانه ای افزود این امر است که ، این پنل های با کیفیت و کاربردی ، از جمله پنل هایی هستند که می توان با عبور دادن نور ، از پشت آنان ( بک لایت ) ، محیطی زیبا و خیره کننده را به وجود آورد . 
لازم به ذکر است که ، وزن پنل سنگ های رودخانه ای ، با ابعاد دو متر مربع چیزی حدود صد کیلو گرم می باشد . همچنین شایان ذکر است که ، ضخامت این پنل های زیبا ، هجده میلی متر است ‌. 
از دیگر قابلیت های پنل سنگ های رودخانه ای ، می توان به دارا بودن قابلیت سوراخکاری ، دارا بودن قابلیت برش چهل و پنج درجه ای یا همان فارسی بری ، درا بودن قابلیت برش با دیسک الماسه به همراه آب ، و در نهایت  امکان ترمیم و پولیش این پنل ، اشاره کرد .