بررسی مزایای بی شمار لمبه پلاستیکی
بررسی مزایای بی شمار لمبه پلاستیکی

بررسی مزایای بی شمار لمبه پلاستیکی 
 
همانطور که خود نیز واقف بر این امر هستید ، به طور کل دو نوع لمبه در بازار موجود می باشد . لمبه های چوبی و لمبه های پلاستیکی یا به عبارت دیگر ، پنل pvc . که هر کدام از این لمبه ها ، دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود می باشند . 

از جمله مزایای بی شمار  لمبه های پلاستیکی ، می توان به مقاوم بودن صد در صدی این لمبه ها در برابر رطوبت اشاره کرد ، به طوری که می توان از این لمبه های پلاستیکی ، با خاطر آسوده در محیط های مرطوب همچون ، استخر ، سونا و ... استفاده کرد .

از دیگر مزایای لمبه های پلاستیکی ، می توان به عدم اشتعال پذیری این لمبه ها به هنگام حریق ، و همچنین مقاوم بودن آنان در برابر حرارت ، تا چیزی حدود هشتاد و پنج درجه سانتیگراد اشاره کرد . به طوری که در حرارت بالا نیز ، این لمبه های پلاستیکی دچار کمترین تغییر شکل ، می شوند . 
لمبه های پلاستیکی ، انتخاب بسیار مناسبی برای تمامی محیط ها می باشد ، به علت آن که این لمبه های پر کاربرد ، یک عایق بسیار قوی و کاربردی در برابر برودت و حرارت هوا ، می باشند . و همانطور که خود نیز می دانید در فصل سرد سال ، باعث حفظ گرمای محیط می شوند و مانع ورود هوای سرد به داخل محیط و همچنین در ، فصل گرم سال مانع ورود هوای گرم بیرون به داخل می شوند ، و هوای خنک محیط را حفظ می کنند . 
لازم به ذکر است که لمبه های پلاستیکی ، علاوه بر عایق حرارت و برودت بودن ، عایق صوت نیز به اندازه DCB8 می باشند . 



افراد می توانند لمبه های پلاستیکی را ، در صورت نیاز به راحتی بشویند . به همین سبب قابل شستشو بودن لمبه های پلاستیکی ، می توان از آنان در تمامی محیط های بهداشتی بهره برد ‌. 
لمبه های پلاستیکی دارای چگالی بسیار پایینی می باشند ، به همین جهت وزن این  لمبه ها ، در مقایسه با محصولات مشابه دیگری که در بازار موجود است ، بسیار سبک می باشد . 
نکته مهم دیگری که در خصوص مزایای بی شمار لمبه های پلاستیکی ، می توان ذکر کرد این امر است که این لمبه ها ، از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند ، و افراد می توانند از این لمبه های با کیفیت و کاربردی ، در شکل گیری انواع احجام قوس دار ، استفاده کنند . 
همچنین شایان ذکر است که ، لمبه های پلاستیکی دارای مقاومت بسیار زیادی ، در برابر حلال ها و مواد شیمیایی می باشد ‌. 
همانطور که در فوق نیز ذکر شد ، به طور کلی دو نوع لمبه در بازار موجود می باشد ، لمبه های چوبی و لمبه های پلاستیکی ، نکته ای که در این خصوص باید ذکر کرد ، این امر است که لمبه های چوبی به علت افزایش جمعیت و به طبع قطع بی رویه درختان و همچنین اهمیت وجود درختان در محیط زیست ، دارای قیمت بیشتری نسبت به لمبه های پلاستیکی می باشند ، همچنین در صورت استفاده طولانی مدت از ، لمبه های چوبی باید ماده ای شیمیایی به نام رزین را ، بر روی این لمبه های چوبی اجرا کرد ، تا در برابر موریانه ها بتوان از این لمبه ها محافظت کرد . در حالی که لمبه های پلاستیکی اصلا نیازی به اجرا کردن ماده شیمیایی یا همان رزین را ندارند . و هزینه نگهداری از آنان در مقایسه با لمبه های چوبی ، بسیار کم تر می باشد .