بررسی کاربرد های هلیوس تاچ ، تایل های زیبای مکعب نوری لمسی
بررسی کاربرد های هلیوس تاچ ، تایل های زیبای مکعب نوری لمسی

بررسی کاربرد های هلیوس تاچ ، تایل های زیبای مکعب نوری لمسی

 

از جمله اجزای خانواده گسترده و بزرگ لامپ های LED ، می توان به لامپ های زیبا و دکوراتیو هلیوس تاچ ( تایل های مکعبی ) اشاره کرد . همانطور که خود نیز واقف بر این امر هستید ، ساختار این لامپ های زیبا و دکوراتیو ، به صورت لانه زنبوری و یا به عبارت دیگر ، به صورت شش ضلعی می باشد و دقیقا به همین سبب ، این لامپ های پر کاربرد می توانند فضای بیشتری از یک دیوار را ، به راحتی پوشش دهند و باعث تزیین شدن و همچنین پر نور تر شدن محیط ، شوند . بسیاری از محیط ها ، بنا بر دلایلی دارای نور کافی نمی باشند و همین امر موجب می شود ، تا اجزا و وسایلی که در آن محیط قرار دارند ، به خوبی به چشم نیایند همچنین نبود نور کافی در یک محیط ، باعث ایجاد حس ناخوشایندی در افراد می شود . لامپ های هلیوس تاچ ، یک گزینه مناسب و عالی برای تمامی محیط هایی است که یا از نور کافی برخوردار نیستند ، و یا حتی نیاز به نور ثانویه دارند ، محیط هایی همچون آشپزخانه ، دفتر کار ، اتاق نشیمن و ... . 
در خصوص ابعاد لامپ های هلیوس تاچ باید افزود که ، هر قطعه از این لامپ های زیبا دارای قطری حدود یازده سانتی متر ، و همچنین ضخامتی حدود یک سانتی متر می باشند . 
لامپ های هلیوس تاچ ، از جمله لامپ های پر طرفدار و پر کاربرد هستند و به همین سبب ، اکثر قریب به اتفاق طراحان داخلی جهت طراحی انواع محیط ها ، از این لامپ های زیبا و با کیفیت بهره می برند . 




از جمله مزیت های لامپ های هلیوس تاچ ، همانطور که در فوق نیز ذکر شد ، لمسی بودن آنان است . به همین سبب افراد می توانند با لمس این تایل های مکعبی ، هر کدام از آنان را روشن و یا حتی خاموش کنند . همچنین این امکان نیز برای کاربران فراهم است تا ، نور این تایل های مکعبی را  ، به اندازه ای که تمایل دارند تنظیم کنند . به این صورت که پس از نصب تایل های مکعبی بر روی دیوار ، با لمس تعدادی از این تایل ها ، آنان را روشن و باقی تایل ها را خاموش نگه دارند ، تا به میزانی که نیاز دارند از نور در محیط استفاده کنند . 
از دیگر مزیت های لامپ های هلیوس تاچ می توان به ، نصب آسان و سریع این لامپ های دکوراتیو اشاره کرد ‌. به گونه ای که بدون هیچ گونه خراب کاری و یا حتی تخریب ، می توان از این لامپ های پر نور بهره برد . برای نصب این لامپ های پر نور و زیبا ، تنها کافیست منبع تغذیه آنان را در نزدیک ترین جای ممکن به پریز برق ، قرار دهید . و سپس به کمک برگه های چسبناک و یا حتی در صورت تمایل ، به کمک میخ آنان را در محل مورد نظر ، نصب کنید . 
همانطور که خود نیز می دانید ، در لبه تایل های مکعبی لامپ هلیوس تاچ ،  آهن ربا وجود دارد و به همین علت این لامپ ها به ، صورت مغناطیسی به هم متصل می شوند و در نتیجه ، باعث پدیدار شدن یک نور زیبا و یک سطح در محیط می شوند . 
در خصوص شرکت سازنده لامپ های هلیوس تاچ ، باید افزود که دینا نام شرکت سازنده این لامپ های پر طرفدار و کاربردی است که ، هدف این شرکت این امر بوده تا بتوان از برخی عنصر های طراحی داخلی ، به عنوان یک منبع روشنایی بهره برد .