ساعت هایی شیک و بی نظیر همچون ، رویال ماروتی
ساعت هایی شیک و بی نظیر همچون ، رویال ماروتی

ساعت هایی شیک و بی نظیر همچون ، رویال ماروتی 
 
ساعت دیواری های زیبا و بی نظیری ، در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع ، در بازار موجود می باشد ، که از جمله با کیفیت ترین و در عین حال ارزان و مقرون به صرفه ترین آنان ، می توان به انواع ساعت های رویال ماروتی ، اشاره کرد . 
همانطور که خود نیز واقف بر این امر می باشید ، امروزه صنعت ساعت سازی ، نسبت به گذشته دارای تفاوت های بارزی است که ، از جمله این تفاوت ها می توان به فاقد صفحه محافظ و همچنین فاقد قاب بودن ، ساعت های جدید و این مورد که ساعت هایی همچون ساعت رویال ماروتی بر خلاف ساعت های گذشته ، حجم بیشتری از دیوار را پوشش می دهند ، اشاره کرد . 
از دیگر مواردی که در خصوص ساعت های رویال ماروتی باید ذکر کرد ، این امر است که این ساعت های با کیفیت و مقرون به صرفه ، نصبی آسان را نیز برای طرفداران خود در نظر گرفتند ، به این صورت که در ساعت های رویال ماروتی از فوم خود چسب استفاده شده ، تا کاربران بتوانند با جدا کردن روکش فوم ، به سهولت و در نهایت سرعت ساعت را نصب کنند ‌ . همچنین شایان ذکر است که ، در صورتی که کاربران قصد جدا کردن و یا حتی ، جا به جایی ساعت های رویال ماروتی را دارند ، می توانند با استفاده از حرارت سشوار ، قطعات ساعت را از روی دیوار جدا کنند . 
جنس ساعت های مرغوب و با کیفیت ، رویال ماروتی از پلکسی گلاس می باشد ، همچنین لازم به ذکر است که ، این ساعت های زیبا از وزنی بسیار سبک نیز برخوردار هستند .
همانطور که در فوق ذکر شد ، ساعت های رویال ماروتی دارای انواع بی شماری از مدل ها و رنگ ها می باشند ، از جمله این مدل ها می توان به ، ساعت دیواری رویال ماروتی مدل MAN-6007 اشاره کرد ، در خصوص مشخصات این ساعت با کیفیت باید افزود که ، رویال ماروتی MAN-6007 در سه رنگ سفید ، مشکی و نقره ای ، با وزنی حدود 0.3 کیلوگرم ، و قطر صفحه 120 سانتی متر ، موجود می باشد . از دیگر‌ مشخصات آن عبارتند از ، موتور با کیفیت کوارتز تایوانی اصل بی صدا و همچنین آرام گرد ، و نحوه نمایش آن که به صورت عقربه ای است و .... . 
نوع دیگر از انواع بی شمار ساعت های رویال ماروتی ، مدل NET-6007 می باشد ، که مشخصاتی همچون مدل مذکور در فوق دارد . این ساعت با کیفیت نیز در دو رنگ طلایی ، و سفید براق موجود می باشد . 




ساعت رویال ماروتی مدل ARM-6007 که در پنج رنگ دلنشین ، مشکی ، مشکی مات ، طلایی ، طلایی براق ، و در نهایت نقره ای موجود می باشد ، از دیگر انواع این ساعت های با کیفیت است . در خصوص مشخصات ظاهری و فنی این ساعت ، باید افزود که این ساعت قابلیت نصب به اشکال مختلفی همچون ، لوزی ، مربع ، دایره  ، و یا حتی به صورت بهم ریخته را برای کاربران به ارمغان می آورد . و همچون مدل های مذکور در فوق ، دارای موتور کوارتز و وزن 0.3  کیلوگرم و .‌‌.. می‌ باشد . 
ساعت دیواری رویال ماروتی SHS  ، با وزنی حدود هشتصد گرم و قابی از جنس چوب ، از جمله دیگر انواع این ساعت های با کیفیت می باشد . منبع انرژی این ساعت همچون موارد بالا ، باتری و نحوه نمایش آن نیز عقربه ای است .