معرفی سقف کاذب و زیبای لوکالسون
معرفی سقف کاذب و زیبای لوکالسون

معرفی سقف کاذپب و زیبای لوکالسون 

 
از جمله انواع سقف های کاذب آلومینیومی ، می توانیم به سقف کاذب لوکالسون اشاره کرد که ، در سه طرح مختلف و زیبای پانچ دار ، ساده و ، طرح دار ، موجود می باشد ‌. یک سقف کاذب با کیفیت که با عرض 84 میلی متر ، و وزن 2.4 کیلوگرم در هر‌ متر‌ مربع و طولی ، به اندازه شش متر ( که بیشترین طول تولیدی سقف کاذب لوکالسون است ) تولید می شود . 
سقف کاذب پر کاربرد و با کیفیت لوکالسون ، دارای قابلیت اجرای پروفیل مغزی ) به صورت از بالا و از پایین ) می باشد . همچنین از دیگر مشخصات این سقف کاذب ، می توان به جنس آن اشاره کرد . جنس پانل سقف کاذب لوکالسون ، از ورقه های آلومینیومی است با ضخامتی حدود 0.5 میلی متر . 
از جمله موارد کاربرد سقف کاذب لوکالسون ، می‌ توان به استفاده در تمامی مراکز ، ورزشی ، صنعتی ، تجاری ، اداری ، درمانی ، پتروشیمی ، مسکونی و ... اشاره کرد . 
این سقف کاذب آلومینیومی دارای مزیت های فراوانی می باشد ، مزیت هایی از قبیل سبک وزن بودن که باعث می شود ، نصبی آسان و با سهولت و در نهایت سرعت برای کاربران به ارمغان آید ، همچنین شایان ذکر است که بر روی سقف های کاذب و با کیفیت لوکالسون می توان ، هر نوع دریچه و یا چراغی را به راحتی ، نصب کرد . و یا حتی این امکان نیز فراهم می باشد تا در صورت تمایل ، نورپردازی خطی نیز بر روی این سقف کاذب ، اجرا شود .
همچنین باید افزود که می توان در صورت نیاز نیز ، به راحتی به تاسیسات پشت سقف کاذب لوکالسون ، دسترسی پیدا کرد .  مزیتی دیگر سقف لوکالسون ، عایق بودن حرارتی و همچنین صوتی این سقف می باشد ، که مانع اتلاف دمای محیط می شود . از دیگر مواردی که ، در خصوص مزیت سقف بی نظیر و پرطرفدار لوکالسون ، میتوان اشاره کرد این امر است که ، سقف لوکالسون دارای قابلیت شستشو نیز می باشد ، و به همین سبب در مواقع نیاز ، افراد می توانند با خاطر آسوده این سقف کاذب را ، مورد شستشو قرار دهند . 
سقف کاذب لوکالسون ، علاوه بر مواردی که در فوق نیز ذکر شد ، در برابر‌ حریق نیز از مقاومت بسزایی برخوردار است ، همچنین لازم به ذکر است که ، سقف کاذب لوکالسون از جمله سقف های کاذبی می باشد که ، ضد خش و همچنین قابل بازیافت ، است . نکته دیگری که در خصوص ، سقف با کیفیت و پر کاربرد لوکالسون ، می توان به آن اشاره کرد این امر است که ، سقف های کاذب لوکالسون را در محیط های درمانی نیز می توان استفاده کرد ، چرا که این سقف کاذب پرطرفدار ، ضد قارچ نیز می باشد . 



از جمله مدل های سقف کاذب لوکالسون ، می توان به مدل شیب دار یا کرکره ای ، مدل بسته ( با مغزی یا مغزی معکوس ) ، و در نهایت به مدل باز ( بدون نیاز به مغزی ) ، اشاره کرد . 
در هنگام نصب سقف زیبا و پرطرفدار لوکالسون ، همانطور که در فوق نیز اشاره شد ، از مغزی استفاده می شود که ، این مغزی ها دارای انواع بی شماری از رنگ های زیبا و دلنشین هستند ، که باعث زیبایی بی حد و اندازه سقف کاذب لوکالسون ، می شوند . همچنین شایان ذکر است که ، مغزی های مذکور در دو نوع مختلف ، نمایان و مخفی ، موجود می باشند .