نگاهی بر مشخصات آینه زیبا و دلنشین آتریکس
نگاهی بر مشخصات آینه زیبا و دلنشین آتریکس

نگاهی بر مشخصات آینه زیبا و دلنشین آتریکس 

 
از جمله استیکر های آینه ای سه بعدی زیبا ، می توان به آینه های دلنشین آتریکس اشاره کرد . آینه های آتریکس همانطور که خود نیز می دانید ، از جمله آینه های ارزان قیمت و مقرون به صرفه ای هستند که ، می توان با استفاده از آنان محیط مدنظر خود را زیباتر ، و پر نور تر کرد . آینه های آتریکس همچون دیگر آینه های موجود در بازار ، دارای انواع بی شماری از طرح ها و مدل ها می باشند ، که افراد با سلیقه های گوناگون می توانند هر یک از این طرح های دلنشین را تهیه کنند . 
همانطور که در فوق نیز ذکر شد ، با نصب آینه های آتریکس در هر محیطی می توان آن محیط را پر نور تر کرد ، چرا که با بازتاب نور از سطح آینه های آتریکس ، محیط مدنظر شما روشن تر خواهد شد . 
از دیگر مزایای بی شمار آینه های زیبای آتریکس ، می توان به نصب آنان اشاره کرد ، ذکر این نکته در این قسمت حائز اهمیت فراوان می باشد ، که علاوه بر نصب آسان این آینه ها ، می توان آنان را به راحتی بر روی هر سطحی چسباند . به این صورت که ، در قسمت پشت آینه های آتریکس چسب وجود دارد ، که می توان در نهایت سرعت و سهولت ، آینه آتریکس را بر روی هر سطحی از قبیل ، در ، کمد ، پنجره ، کاشی ، دیوار ، و ... بچسبانید ، بدون اینکه نگران سقوط کردن آن باشید ، چرا که چسب آینه های آتریکس بسیار چسبنده ، می باشد . و هر زمان که قصد جا به جایی این آینه های با کیفیت و زیبا را داشتید ، می توانید تنها با استفاده از حرارت سشوار ، آن را از سطحی که بر روی آن قرار دارد ، جدا کنید . 



همانطور که در فوق نیز ذکر شد ، آینه های آتریکس دارای انواع بی شماری از طرح ها و مدل ها می باشند ، از جمله مدل های زیبا و پرطرفدار این آینه ها عبارتند از : آینه آتریکس مدل پروانه ، که در رنگ های مختلفی همچون ، طلایی ، طلایی مات ، نقره ای ، طلایی براق و ... موجود می باشد ، آینه آتریکس مدل پروانه از حدود بیست و پنج تکه پروانه تشکیل شده است که ، سایز بزرگترین پروانه 12 × 9 سانتی متر ، و کوچک ترین پروانه حدود 5 × 4 سانتی متر‌ می باشد . جنس آنان ، پلکسی و حدود 250‌ گرم وزن دارند . از دیگر مدل های آینه های آتریکس می‌ توان به ، آینه آتریکس مدل گل برگ اشاره کرد ، آینه آتریکس مدل گل برگ نیز در پنج رنگ دلنشین ، نقره ای ، مشکی ، طلایی ، طلایی مات ، و در نهایت طلایی براق موجود می باشد ، جنس آینه آتریکس مدل گل برگ ، پلکسی و وزن آن نیز حدود 400‌ گرم است . آینه آتریکس مدل قلب ، از دیگر انواع بی شمار آینه های آتریکس می باشد . در خصوص مشخصات این آینه زیبا باید افزود که ، آینه آتریکس مدل قلب همچون آینه آتریکس مدل گل برگ دارای پنج رنگ می باشد ، جنس این آینه نیز پلکسی و وزن آن هم 400 گرم است . آینه آتریکس مدل حلقه ای ، از دیگر مواردی است که می توان به آن اشاره کرد ، این آینه زیبا در چهار رنگ نقره ای ، طلایی ، طلایی مات و در نهایت ، طلایی براق ، در بازار موجود می باشد . این آینه از بیست و چهار تکه حلقه به وجود آمده و وزن آن نیز حدود سیصد گرم می باشد .