آینه ای خاص و منحصر به فرد ، همچون آینه زایگون
آینه ای خاص و منحصر به فرد ، همچون آینه زایگون

آینه ای خاص و منحصر به فرد ، همچون آینه زایگون 

 

امروزه آینه ها از جمله وسایل تزیینی در منازل و یا دیگر مکان ها ، محسوب می شوند . که همانطور که خود می دانید انواع و اقسام فراوانی از آینه ها ، در طرح ها و رنگ های مختلف ، در بازار موجود می باشند . از جمله با کیفیت ترین و زیبا ترین آنان  ، می توان به آینه های زایگون اشاره کرد . 
همانطور که خود واقف بر این امر می باشید ، استفاده از آینه ها در هر محیطی باعث تابش نور بر روی آینه ها ، و در نتیجه نورانی تر شدن محیط می شود ، همچنین در مکان هایی که نسبتا کوچک هستند ، می توان با استفاده از آینه ، باعث بزرگ تر به نظر رسیدن آن مکان شد . 




آینه های با کیفیت و مرغوب زایگون ، از آن دسته محصولاتی هستند که با میکرون نقره بالا و همچنین ، به وسیله دستگاه های با کیفیت ایتالیایی برش و ابزار ، خورده اند . همچنین لازم به ذکر‌ است که ، در آینه های زیبا و پرطرفدار زایگون ، از مرغوب ترین دستگاه های CNC برای طراحی سه بعدی ، و همچنین عملیات ساخت استفاده می شود . 
در خصوص رنگ آمیزی آینه های منحصر به فرد و خاص زایگون ، باید افزود که در فرایند رنگ آمیزی این آینه های دلنشین ، علاوه بر استفاده از رنگ معمول ، از پلی استر نیز بهره می گیرند ، که به همین سبب آینه های زیبا و دکوراتیو زایگون ،  از درخشندگی بسیار بیشتری نسبت به سایر آینه ها ، برخوردار است . همچنین شایان ذکر است که ، به علت استفاده از پلی استر در آینه های منحصر به فرد زایگون ، این آینه ها از پوشش و مقاومت بسیار بالاتری نیز ، برخوردار می باشند . 
نکته دیگری که در خصوص آینه های با کیفیت و زیبای زایگون ، می توان ذکر‌ کرد این امر است که ، آینه های زایگون از جمله آینه های ارزان قیمت و به عبارت بهتر ، مقرون به صرفه می باشند . که می توان با صرف مقدار کمی هزینه ، از این آینه های دلنشین در محیط مدنظر خود ، استفاده کرد . 
در خصوص نحوه نصب‌ و لوازمی که افراد با تهیه ، آینه های زیبا و دکوراتیو زایگون در اختیار می‌ گیرند ، باید افزود که به همراه آینه خریداری شده ، یک بروشور است که می توان به کمک آن ، آینه خود را به وسیله پیچ و رولپلاک ، نصب کرد . 
از جمله انواع متعدد و بی شمار ، آینه های زایگون می توان به آینه زایگون طرح خورشید ، با وزنی حدود 8000 گرم‌ و ابعاد 2.7 × 85 × 85 سانتی متر ، آینه زایگون مدل k202w ، با وزن 12000‌گرم و ابعادی حدود 2.5 × 103 × 69 سانتی متر ( مستطیل شکل ، و وجود کنسول ست آینه در صورت نیاز مشتری ) ، آینه زایگون مدل KF500 با وزنی حدود 5000‌ گرم و ابعاد 75 ×195 سانتی متر ( که متشکل شده است از ،سیزده عدد آینه ، با ابعاد 25 × 25 سانتی متر و ابزار 1.5  سانتی متری ، و همچنین دارا بودن الگو و چسب مخصوص ، به جهت نصب آینه ها بر روی دیوار مورد نظر ) ، آینه زایگون مدل آبشاری که جزء پرطرفدارترین و محبوب ترین آینه های شرکت زایگون می باشد ، با وزن 12000 گرم و ابعادی حدود 5 × 90 × 90 سانتی متر ( که همچون آینه زایگون مدل k202w ، دارای ست نیز می باشد ) ، و ... اشاره کرد .