خانه ای دلنشین با کاغذ دیواری های مخملی نگین دار
خانه ای دلنشین با کاغذ دیواری های مخملی نگین دار

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

فروشگاه دکوراسیون داخلی خود را در بانک اطلاعات مپ استار ثبت کنید...کلیک کنید

خانه ای دلنشین با کاغذ دیواری های مخملی نگین دار

کاغذ دیواری بسیار مناسب تر از رنگ امیزی دیوار ها می باشند و نمای خانه را به طرز شگفت انگیزی زیبا می کند،کاغذ دیواری های مخملی بسیار متفاوت از کاغذ دیواری های دیگر است و زیبایی خاص خودش را دارد،این کاغذ دیواری ها یک ویژگی دیگری نیز دارد که ان هم مربوط به لمس ان است که یک بافت بسیار بی نظیر دارد که شما را به خود جذب می کند. هم چنین بایستی گفت که این کاغذ دیواری عایق گرما نیز هست، و می تواند گرما را حفظ کند که این نکته برای منزل خیلی اهمیت دارد. 
اینگونه از کاغذ دیواری ها امروزه توسط ماشین های مدرن تولید می شوند و اصلا دست انسان دخالتی ندارد ، و در انواع طرح ها و رنگ های مختلف ساخته شده و به دست مشتریان می رسد. مواد سازنده ی ان ها شامل مواد پلی امیدی و ویسکوزیدی می باشد، که یک چسب مخصوص هم در پشت کاغذ دیواری اعمال شده است.
تاریخچه ی این کاغذ دیواری به چین باستان بر می گردد و در ان زمان از پارچه های مخملی به عنوان کاغذ دیواری استفاده میشده است. این نوع از کاغذ دیواری، در سبک های چینی و عربی و اسیایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و هم چنین می توان از ان در سبک های دکوراسیون دیگری مانند، هندی و سلطنتی،روکوکو و باروک هم بهره برد. الگوهای ساخته شده بر روی این کاغذ دیواری ها بسیار نرم و خوش ساخت می باشند و مورد پسند افراد قرار می گیرند. این کاغذ دیواری را می توان در هر قسمتی از منزل می توان استفاده کرد، چه اتاق خواب باشد و چه اتاق نشیمن ، و از طرفی بایستی گفت که این کاغذ دیواری ها کمترین اسیب را نیز به محیط زیست می زنند چرا که از خود طبیعت الهام گرفته شده اند.



نصب ان ها بسیار راحت انجام می گیرد چرا که در پشت خود ، چسب مخصوص دارند، و اگر خواستید می توانید از نصاب متخصص برای نصب کاغذ دیواری کمک بگیرید.با گذشت زمان به هیچ عنوان طرح ها و نقش و رنگ این کاغذ دیواری ازبین نمی رود و به خوبی عین روز اول می ماند. برای تمیز کردن ان هم میتوانید از یک دستمال خشک یا کمی مرطوب استفاده نمایید.
اگر دیوارخانه تان دچار صدمه شده است، می توان با استفاده از این کاغذ دیواری ها ان را پوشاند، هم چنین بایستی گفت که این کاغذ دیواری ها ویژگی خوبی که دارند این است که در برابر مواد اشتعال زا مقاومت بالایی دارند و هرگز دچار اتش سوزی نمی شوند. این کاغذ دیواری ها در گذشته های دور توسط اشراف مورد استفاده قرار می گرفتند و  دارای نگین های بسیار زیبا بودند که امروزه هم از این طور از نگین ها در کاغذ دیواری های مخملی هم استفاده می شود و اتفاقا در عصر مدرن ، از استقبال خوبی برخوردار است.
بهتر است که نوع و رنگ ان به طوری انتخاب بشود که هماهنگ و ست باشد و به مبلمان و پرده و دیگر اشیا منزل بیاید و هم خوانی داشته باشد. لوکس ترین رنگ ها، رنگ های تیره می باشند که می توان در درون ان از تم سفید رنگ استفاده کرد که این قضیه فضا را بسیار با شکوه می گرداند.
از طرفی می توان از رنگ های طوسی به همراه گل های مخملی برای دیوار های اتاق نشیمن استفاده کرد که موجب حالت ارامش به افراد می شود،چرا که این رنگ ، رنگی خنثی می باشد و به خوبی نیز می تواند با دیگر رنگ ها هماهنگ شود.
بهتر است که برای اتاق پذیرایی از طرح های مجلل و رنگ های روشن ، استفاده شود.