قیمت یا کیفیت ؟ ART DECO GROUP
قیمت یا کیفیت ؟  ART DECO GROUP

پارکت / لمینت : قیمت یا کیفیت⁉️

ART DECO GROUP

شرکت آرت دکو  وارد کننده موفق و قدیمی آلبومهای کاغذدیواری و لمینتهای با کیفیت خارجی در یادداشتی در خصوص انتخاب این روزهای لمینت توسط مصرف کنندگان  مینویسد :

برای خیلی از همکارا سواله که چرا بعضی از پارکت لمینت های موجود در بازار با قیمت پایین تر ارائه میشه؟
دلیل عمده تفاوت قیمت مربوط به مغزی HDF پارکت لمینت های تولیدی هست، همانطور که مستحضرید با ممنوعیت واردات پارکت تمامی پارکت های موجود در بازار صرفا تولید یا مونتاژ داخل هستند، با توجه به این امر تولید MDF پلاس یا همون HDF ایرانی نیز رونق گرفته و بیشتر لمینت های موجود در بازار با همین مغزی تولید میشه و مشکلات انبساط و انقباض شدید در نصب و ناخن دهی شدید مربوط به این قضیه هست. اختلاف فاحشی در قیمت HDF ایرانی و ترک هست، ولی ما همچنان بر کیفیت محصولات اصرار داریم و کیفیت را فدای کمیت و سود بیشتر نمیکنیم.
در همین راستا شرکت آرت دکو در همه تولیدات پارکت لمینت های خود (پارکلام - دیبادکوپلاس - آوانگارد- و به زودی در برند جدید) از HDF کارخانه کاستامانو_ترکیه kastamonu (https://www.kastamonuentegre.com/) استفاده میکند که تضمین کیفیت محصولات هست.
علاوه بر موارد فوق کیفیت و کشور سازنده لایه های دکور و  اورلی نیز در قیمت تاثیرگذار هست، که در آینده توضیحاتی نیز در این موارد ارائه خواهد شد.

⚠️ برای همین از قدیم میگن هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت‼️

شرکت آرت دكو:
نمايندگي انحصاری پارکت Parkelam
پارکت Diba Deco
پارکت Avangard
كاغذديواريErismannآلمان
كاغذديواري آرت دكووال
پاركت Art Decoتركيه
پاركتLignaتركيه
پارکت چامسان ترکیه
پارکت ایگر آلمان

کدام فروشگاهها محصولات شرکت ART DECO GROUP را در شهر شما دراختیار دارند؟...کلیک کنید