دکوری‌ متفاوت در منزل ، با فرش وینتیج
دکوری‌ متفاوت در منزل ، با فرش وینتیج

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

فروشگاه دکوراسیون داخلی خود را در بانک اطلاعات مپ استار ثبت کنید...کلیک کنید

دکوری‌ متفاوت در منزل ، با فرش وینتیج
 
اگر‌ کمی به محیط پیرامون خود توجه کرده باشید ، متوجه خواهید شد که امروزه انواع وسایل و اکسسوری های قدیمی و به عبارتی عتیقه ، در کنار وسایل و لوازم مدرن در محیط خانه چیده و استفاده می شوند . از جمله این وسایل می توان به فرش های زیبا و بی نظیر وینتیج یا به عبارت دیگر ، کهنه نما اشاره کرد . 
همانطور که خود نیز واقف بر این امر هستید  ، عبارت وینتیج در واقع به کلیه وسایلی اطلاق می شود که دارای قدمت بسیار‌ زیادی می باشند و یا به اصطلاح ، عتیقه هستند . بنابراین به همین علت به تمامی فرش هایی که در بازار موجود می باشند و ظاهری ، کهنه و قدیمی داشته باشند ، فرش وینتیج یا کهنه نما گفته می شود . 
همانطور که خود می دانید ، تهیه یک فرش با قدمت بسیار زیاد ، به طبع هزینه هنگفتی را به بار خواهد آورد . به همین سبب امروزه همان فرش های دست بافت و نو را ، تبدیل به فرش ها قدیمی و به ظاهر با قدمت زیاد ، می کنند . به این صورت که فرش نو و دست بافت موجود ، رنگ و لعاب و تار و پود اصلی و به عبارتی تازه خود را از دست می دهد ، و تبدیل به یک فرش کهنه یا قدیمی و سنگ شور می شود . 
همانطور که در فوق نیز اشاره شد ، امروزه از وسایل قدیمی و عتیقه در کنار دیگر وسایل مدرن ، استفاده می کنند و شاید به همین علت است که فرش های وینتیج یا همان کهنه نما ، دارای طرفداران بسیار  زیادی ، خصوصا در میان نسل جوان ، می باشد . چرا که فرش های وینتیج از جمله فرش هایی هستند که به راحتی و سهولت ، با تمامی سبک های دکوراسیون ، همخوانی پیدا کرده و نمایی زیباتر و دلنشین تر به محیط می بخشد . 
از جمله ویژگی های مثبت فرش های وینتیج یا همان کهنه نما ، می توان به دارا بودن انواع مختلف و فراوانی از طرح و رنگ ، اشاره کرد . به طوری که اگر محیط منزل شما به سبک سنتی و یا حتی به سبک مینیمال طراحی و چیده شده باشد ، با تهیه یک فرش وینتیج ، اصالت و زیبایی را به محیط منزل تان خواهید آورد ‌.
بسیاری از والدین هنگام تهیه فرش ، نگران این موضوع هستند که مبادا با تهیه یک فرش ، منجر‌ به بروز حساسیت های پوستی برای فرزندان خود شوند ، لازم به ذکر است که فرش های وینتیج یا همان کهنه نما ، از جمله فرش هایی می باشند که ضد حساسیت و آلرژی هستند ، و افراد می توانند بدون هیچ گونه نگرانی و با خاطر آسوده ، اقدام به تهیه آنان کنند . 
از دیگر مزایای بی شمار فرش های وینتیج ، می توان به مقاومت بسیار بالای آنان اشاره کرد ، چرا که فرش های وینتیج از برترین الیاف بافته شدند و جز با کیفیت ترین فرش های موجود در بازار می باشند ، و شما می توانید سالیان زیادی از این فرش های زیبا ، در منزل خود استفاده کنید . 

 



ضد لک و ضد چروک بودن ، از مهم ترین ویژگی های فرش های زیبا و با کیفیت وینتیج می باشد ، همانطور که خود نیز واقف بر این امر می باشید ، فرش های وینتیج و کهنه نما ، بسیار نرم و لطیف هستند و مهم تر اینکه ، فرش های وینتیج برخلاف سایر فرش های موجود در بازار ، به هیچ وجه پرز نمی دهند که این خود مزیتی خاص و ویژه محسوب می شود .