آینه ای منحصربفرد،همچون اینه های دکوراتیو عمق دار
 آینه ای منحصربفرد،همچون اینه های دکوراتیو عمق دار

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

آینه ای منحصربفرد،همچون اینه های دکوراتیو عمق دار

آینه ها از وسایل زینتی هر مکان می باشند که علاوه بر اینکه شخص می تواند خود را در ان ببیند و اراسته کند، از طرفی برخی اینه ها در مکان های مختلف باعث زیبایی هر چه بیشتر ان می شوند. در برخی مکان های تاریخی از خرده های اینه برای تزیین استفاده می شود که در کنار هم همانند جورچین قرار گرفته و با تابش نور و چراغ بر ان باعث تلالو و روشنایی و درخشش ان مکان می شوند و همانند الماس می درخشند.
در واقع می توان گفت که اینه نماد شفافیت و روشنایی و زلالی می باشد که انرژی بسیار مثبتی را در فرد ایجاد می کند، امروزه اینه در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند و به فروش می رسند.
برای مثال مدلی که از اینه که بسیار محبوب می باشد نوع شیشه پلکسی است که در دو طرح نقره و طلا ساخته می شود و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
از اینه های دکوراتیو برای پوشش دیوار و تزیین ان نیز استفاده می شود و در برخی از منازل در قسمت سرویس بهداشتی از اینه های بزرگ دکوراتیو استفاده می شود که کل دیوار را پوشش می دهد.
اینه های دکوراتیو عمق دار و گرد که از جذابیت و زیبایی بیشتری برخوردارند بیشتر در قسمت اتاق نشیمن و پذیرایی استفاده می شود و جلوه خاصی را به پذیرایی می دهلد، چرا که انعکاس نور و روشن تر کردن فضای منزل از لحاظ دکوری نیز باعث دلباز شدن منزل و زیباتر شدن ان می گردد.
در کنار اینه های خوب دکوراتیو ، یک سری اینه های پازل مانند نیز وجود دارد که همانند تکه های جدا شده ی پازل در کنار هم قرار گرفته و باعث تلالو بیشتری می شوند و همان طور که گفته شد اغلب در مکان های تاریخی و هم در مکان های معنوی و مساجد مورد استفاده قرار می گیرند و در دیوار استفاده می شوند.
برای نصب و اجرای اینه های دکوراتیو باید دو نکته را مدنظر داشته باشید، و یکی از ان ها این است که باید بدانید که کجا ان را نصب کنید، برای مثال می توان گفت که اینه هایی که در ارتفاع بالاتری قرار می گیرند ، در واقع سقف را منعکس می کنند و در نتیجه برای مکان های کوچک مناسبند.
چرا که در این فضاها با قرار دادن اینگونه ی اینه فضا بزرگتر نشان داده می شود، در مکان هایی که سقف کوتاه است باید اینه به زمین نزدیک تر باشد تا تعادل برقرار شود.
قاب دکوراتیو اینه باید در نوع طرح و رنگ با مبلمان و وسایل و پرده تناسب داشته باشد و هم خوانی کند. برخی از خانه های سنتی از اینه های تراش خورده نیز استفاده می کنند که شاید استفاده از ان ها در منزل چیز جالبی نباشد اما استفاده از اینه های دکوراتیو در خانه های مدرن و کلاسیک و حتی سنتی بسیار زیبا و منحصربفرد می باشد.
دیگر سری های اینه های دکوراتیو می توان به اینه های حجمی اشاره کرد که به دلیل شکستگی که در ان وجود دارد باعث شکست نور شده و در کنار چراغ ها نمای خوبی را ایجاد می کند.
از دیگر اینه ها ، اینه های هندسی هستند که می توان ان ها را در کنار سایر اینه ها نیز استفاده کرد و یا به صورت جورچین ان را در کنارهم قرارداد ، البته این مدل از اینه های دکوراتیو به صورت ایستا قرار گرفته و بسیار مناسب اتاق هستند تا به خوبی خود را در ان تماشا کرده و از ان استفاده کنید.
اینه های ونیزی نیز درابتدا در قرن ۱۵ در ایتالیا ایجاد شدند ، و به طرز ماهرانه ای در دور و اطراف خود نوار های زیبایی را دارند که باعث مجلل شدن ان می شود.