سبکی بی نظیر و معروف به نام Galm
سبکی بی نظیر و معروف به نام Galm

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

سبکی بی نظیر و معروف به نام Galm

قطعا برای تمامی ما پیش آمده که زمانی که خانه ای نو میخریم ، مایلیم تا بهترین دکوراسیون و وسایل را برای خانه جدید تهیه کنیم تا منزل ما زیباتر دیده شود ، حال ممکن است عده ای از افراد به سراغ تهیه انواع و اقسام وسایل منزل بروند و عده ای دیگر متفاوت تر عمل کنند . و با کمی مطالعه سعی می کنند تا سبک مورد پسند خود را بشناسند و سپس به خرید وسایل منزل طبق آن سبک بروند .
از جمله سبک های مورد علاقه و پر طرفدار ، سبک بی نظیر Galm هست ، که اکثر افرادی که علاقمند به وسایل پر زرق و برق و لوکس و گران قیمت  و  همچنین علاقمند به رنگ های fresh و رنگ های طلایی ، نقره ای و.. هستند ، از طرفداران پر و پا قرص این سبک می باشند .
اما برای اینکه وسایل منزل خود را به سبک Galm بچینیم یا حتی اگر مایلیم که این سبک را به دیگران نیز پیشنهاد دهیم باید در ابتدا وسایلی که معرف این سبک هستند را خریداری کنیم از جمله این وسایل می توان به جزء حیاتی و مهم سبک Galm یعنی آینه اشاره کرد ، در سبک Galm شما می توانید در هر جزء خانه که مایل هستید از آینه های فلزی استفاده کنید و همانطور که اشاره شد نسبت آینه به این سبک همچون نسبت اکسیژن برای تنفس است ، که جزء جدایی ناپذیر این سبک محسوب میشود . به غیر از آینه شما باید هنگام خرید وسایل منزل به چند نکته اصلی و اساسی توجه کنید ، مثلا اینکه هنگام خرید مبلمان توجه داشته باشید که مبلمان خریداری شده به همان رنگ هایی باشد که معرف این سبک هستند مثلا به رنگ نقره ای باشند ، یک مبلمان نقره ایی با پایه های فلزی ،  یا حتی یک مبلمان از جنس مخمل یا حتی از جنس پارچه های خز دار از جمله انتخاب های درست برای یک منزل با سبک Galm است . فراموش نکنید که یک مبلمان خاص و در عین حال لوکس ، قطعا نیازمند میز های براق و لوکس هست تا فضای منزل را زیباتر کند .
همچنین ذکر این نکته ضروری است که اگر شما تمایل دارید تا از گل ها و گیاهان مختلف در منزل خود استفاده کنید ، می توانید از گل ها و گیاهانی که در رنگ های زیبا و جذاب بنفش ، صورتی ، طلایی و سفید هستند بهره ببرید . 
فراموش نکنید که سرویس بهداشتی هم جزئی از منزل شما است و حتی می توانید در سرویس بهداشتی منزل خود نیز از این سبک بی نظیر و زیبا استفاده کنید ، تنها کافیست تا هنگام تهیه شیر آلات برای سرویس بهداشتی ، از شیر آلات نقره ای استفاده کنید و یا حتی اگر تمایل دارید که سرویس بهداشتی خود را مزین به کاشی های زیبا کنید  ‌می توانید از کاشی های براق بهره ببرید و در نهایت مهم تر از همه ، نور سرویس بهداشتی شما می باشد که بهتر است به رنگ زرد باشد تا نمایانگر این سبک  باشد .
همچنین از نیاز های اصلی و اساسی یک منزل با سبک Galm لوستر است ، اما نه هر لوستر ی ، بلکه شما باید هنگام تهیه لوستر برای منزل خود به این نکته توجه داشته باشید که لوستر منتخب شما باید چیزی شبیه لوستر‌ های آبشاری آن هم از جنس کریستال باشد . 
و در نهایت ذکر این نکته لازم است که اگر شما قصد دارید تا سبک Galm را در منزل خود اجرا کنید باید جزء جزء وسایل منزل از مبلمان لوکس تا فرش های گران قیمت ، همگی خاص و تجملاتی باشند ، چرا که این از اصول مهم و اساسی این سبک می باشد که باید رعایت شود تا معرف این سبک باشد .