نورپردازی زیبای سقف، تنها با هالوژن
نورپردازی زیبای سقف، تنها با هالوژن
نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

نورپردازی زیبای سقف، تنها با هالوژن


امروزه نورپردازی در منزل از نکات بسیار مهم و ضروری می باشد، چرا که با استفاده از این مسئله دکوراسیون منزل بسیار زیباتر خواهد شد و بخش هایی از خانه که احتیاج به نور بیشتری می باشد ، از این لحاظ تامین گردد. در واقع نورپردازی فقط جنبه ی روشنایی نداشته و برای تزیین نیز به کار می رود. در حال حاضر در المان های نور پردازی از هالوژن استفاده می شود که بسیار قابل توجه می باشد. هالوژن ها با توجه به اینکه از لحاظ انرژی کم مصرف هستند و از این نظر که بسیار منحصر بفرد هستند ، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و فروش بالایی دارند.
چرا که استفاده از هالوژن ها در طراحی و دکور منزل باعث ایجاد نوعی ارامش می شود و بسیار نورهای دلنشینی دارد.
نورپردازی در سبک خانه های مدرن و کلاسیک و در نوع خودش هماهنگ با رنگ مبلمان می تواند زیبایی خاصی را به خانه ببخشد. این نور پردازی ها می تواند در قسمت های مختلفی از خانه مانند: آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق نشیمن و پذیرایی صورت بگیرد.
با استفاده از انواع هالوژن ها و به کارگیری ان ها در داخل کابینت هاو سقف باعث حالت بسیار مدرنی به فضا می شود ، اگر که سقف دارای طراحی نیز باشد که زیبایی را دوچندان می کند.
در واقع می توان گفت سقف ها نکته بسیار مهمی برای این چنین نورپردازی هستند چراکه بسیار مناسب هالوژن ها می باشند. لامپ های هالوژنی بسیار راحت و اسان نصب می شوند و همان طور که گفته شد اغلبو در اکثر مواقع توکار تعبیه و اجرا و نصب می گردند. هالوژن های مورد استفاده در سقف در سه گروه جای میگیرند: اس ام دی، ال ای دی و سی او دی.
که مورد اخر ان، بیشتر توکار اجرا شده و حالت تزیینی دارد. از لحاظ نوردهی شاید به پای موارد دیگر نرسند اما به دلیل حجم کم انرژی مصرفی، طول عمر بالایی دارند.
لامپ های هالوژنی اس ام دی دارای یک بورد واحد نیستند ولی گرما و نور بیشتری دارند و نورشان یکنواخت است. این نوع از لامپ ها به دلیل طراحی منحصر بفرد و زیبایی ویژه ای که دارند نسبت به بقیه لامپ ها در بسیاری از دکوراسیون های داخلی استفاده شده و محبوبند.
لامپ های هالوژنی ای ای دی دارای دیود های نور افشان هستند و نوردهی قابل توجهی دارند، و هر وقت جریان الکتریکی باشد روشن هستند، هر چقدر این دیود ها بیشتر باشند ، نور لامپ های ال ای دی بیشتر خواهد بود.
ایده های زیادی برای استفاده از این از لامپ ها وجود دارد که بسیاری از ان ها مورد توجه می باشند، برای مثال از این لامپ های هالوژنی در کناف هم استفاده می شود. کناف ها در واقع روکش های گچی هستند که اگر در قسمت دیوار استفاده شوند می توانند قسمتی را از قسمتی دیگر جداسازی کنند، در واقع می شوند دیوار جدا کننده، اما اگر در سقف مورد استفاده قرار بگیرند ، نام ان ها می شود سقف کاذب.
حال اگر این لامپ ها در کناف قرار بگیرند به طرز عجیبی این نور دهی منحصر بفرد و زیبا خواهد شد و فضای خانه را دوچندان زیبا و پرنور خواهد کرد به طوری که کاملا سبک خانه مدرن می شود.
لامپ های هالوژن بسیار کم مصرف و پرنور هستند و جابه جایی و نصب راحتی دارند و از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه هستند و از لحاظ شکلی نیز به شکل دایره و گرد بوده و به راحتی در سقف و توکار جای می گیرند.
اگر به دنبال لامپی بی نظیر می گردید این نوع از لامپ ها پیشنهاد می شود.