انواع و اقسام کاشی های زیبا و مدرن برای بین کابینت ها
 انواع و اقسام کاشی های زیبا و مدرن برای بین کابینت ها

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

انواع و اقسام کاشی های زیبا و مدرن برای بین کابینت ها


ایجاد تغییرات ریزی در منزل باعث زیباتر شدن آن می شود ، مثلا رنگ کردن دیوار ها ، یا کاغذ دیواری کردن آنان ، نصب کاشی یا سرامیک و مواردی از این قبیل ، باعث بهتر و زیباتر به نظر رسیدن منزل می شود .
شاید شما نیز مشاهده کرده باشید که اکثر آشپزخانه های قدیمی ، خیلی ساده هستند و هیچ زیبایی به خصوصی ندارند . آشپزخانه ، قلب هر خانه ای است و مکانی است که بیشتر اوقات یک فرد در آن سپری می شود ، قطعا اگر هر محیط کاری زیبا باشد ، نتیجه آن کار بهتر می شود ، آشپزی نیز از این قضیه مستثنی نیست ، قطعا وقتی محیط آشپزخانه دلنشین و زیبا باشد ، با عشق بیشتری غذا طبخ می شود و ...
راه های بسیار زیادی برای زیبا کردن جزء ، جزء خانه وجود دارد ، برای مثال برای زیباتر به نظر رسیدن آشپزخانه ، می توان کابینت ها یا شیرآلات یا حتی وسایل آن را یک تغییر اساسی داد ، و یا حتی می توان از انواع و اقسام کاشی های موجود در بازار ، برای بین کابینت ها استفاده کرد . 
همانطور که در فوق نیز ذکر شد ، انواع و اقسام فراوانی از کاشی های بین کابینتی در بازار موجود می باشد که بسته به ذوق و سلیقه خود ، می توانید هر کدام از آنان را انتخاب کنید . از انواع بیشمار کاشی های بین کابینتی می توان به کاشی های بین کابینتی استیل اشاره کرد ، که مزایای به خصوصی جدا از زیبایی دارند ، از جمله این مزایا می توان به ضد زنگ بودن آنان اشاره کرد ، گاهی اوقات پیش می آید که کاشی های  حد فاصل بین شیر آب و کابینتی که در قسمت فوقانی شیر آب قرار دارد به مرور زمان دچار زنگ زدگی می شود چرا که هر آن ممکن است در هنگام ظرف شستن آب به کاشی ها برخورد کند در نتیجه بهتر است که کاشی را انتخاب کنید که ضد زنگ باشد تا چنین مشکلاتی پیش نیاید . کاشی های بین کابینتی استیل ، به راحتی نصب می شوند ، شما هم می توانید با استفاده از چسب و هم با استفاده از پیچ آنان را بین کابینت های خود نصب کنید .  همچنین شایان ذکر است ، افرادی که قصد ندارند هزینه زیادی صرف اینکار کنند ، می توانند با خیالی راحت کاشی های بین کابینتی استیل را تهیه کنند چرا که نسبت به انواع دیگر ، مقرون به صرفه است و مهم تر اینکه خیلی راحت تمیز می شود .
نوع دیگر کاشی های بین کابینتی چینی یا سرامیکی هست که این قابلیت را برای شما به فراهم می آورند که هر تصویری را با بهترین کیفیت بتوانید بر روی آنان چاپ کنید و مهم تر اینکه ، کاشی های بین کابینتی چینی یا سرامیکی علاوه بر ضد آب بودن ، ضد خش نیز می باشند و دیگر لازم نیست نگران این باشید که مبادا خش بر روی کاشی ها بیفتد . 
کاشی های بین کابینتی شیشه ای ، نوع دیگر از انواع بیشمار کاشی ها هستند ، که بسیار مقاوم و بادوام هستند و خیلی راحت نیز می توان آنها را تمیز کرد و همچنین نصب راحتی نیز دارند ، و باعث زیباتر شدن محیط آشپزخانه شما می شوند .
کاشی های بین کابینتی کوارتزی نیز از انواع دیگر کاشی های موجود در بازار هستند ، که به افرادی که بسیار سخت پسند هستند پیشنهاد می شود چرا که دارای رنگ های بسیار زیبایی هستند و نکته مهم تر اینکه این کاشی ها ضد خش و ضد لک نیز می باشند .