کاربرد پرده های سقفی متحرک بیرونی
کاربرد پرده های سقفی متحرک بیرونی

فروشگاههای دکوراسیون داخلی اطراف منزلتان رو ببینید..کلیک کنید

کاربرد پرده های سقفی متحرک بیرونی


اکثر افرادی که صاحب یک باغ یا حتی یک رستوران و یا باغچه های خانوادگی و یا حتی دارای روف گاردن در ساختمان خود می باشند ، برای ایامی از سال که شاهد بارش باران یا برف هستیم ممکن است دچار مشکل شوند ، برای مثال شما فرض کنید صاحب یک رستوران سر باز ، در محیطی دنج و زیبا در فصول پاییز یا زمستان و یا حتی بهار که شاهد بارش باران یا برف هستیم ، ممکن است در روز هایی از سال دچار افت درآمد شود چرا که در این ایام ، به علت بارش باران و نبود هیچ گونه سقفی بر روی محیط ، هیچ مشتری نخواهند داشت ، و جدا از نبود مشتری ، تمام وسایل آنان خیس می شود و تمیز کردن و خشک کردن آن ها ، نیازمند وقتی نسبتا طولانی است . یا حتی اگر صاحب یک باغ باشید و تمایل داشته باشید که جشن تولد یا حتی عروسی در باغ خود برگزار کنید ، اگر دقیقا همان شب باران ببارد ، قطعا میهمانی و جشن شما مختل خواهد شد . 
تنها این موارد جزئی از مشکلات محیط هایی است که سقف ندارند و در ایام خاصی از سال فقط می توان از آن ها استفاده کرد . اما با پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع و اقسام وسایلی که در هنگام بروز مشکلات به کمک بشر می آیند ، قطعا خبری مسرت بخش برای همگی ما هست. 
مشکل افراد مذکور را ، اینک می توان با صرف مقداری هزینه برای همیشه حل کرد ، تا این عزیزان بتوانند با خیالی راحت بدون نگران بودن یا حتی دلهره داشتن از بارش باران یا برف ، به کسب و کار خود بپردازند یا حتی انواع و اقسام جشن ها را بگیرند . همچنین ممکن است شما هنگام بارش شدید باران نگران جمع شدن و سنگینی کردن آب باران بر روی این پرده ها باشید ، اما این مشکل نیز به راحتی قابل حل می باشد چرا که ، می توان با ایجاد آبرو هایی در کنار پرده سقفی  متحرک بیرونی ، از بروز مشکلاتی از این قبیل جلوگیری کرد .
پرده های سقفی متحرک بیرونی ، همان خبر مسرت بخش است که راه حل آسان و نوینی است برای حل تمامی این مشکلات .
 پرده های سقفی متحرک بیرونی ، درست است که نوعی پرده هستند ولی قطع به یقین با چیزی که در ذهن ، هنگام شنیدن نام پرده میاندیشیم  ، متفاوت است ، این نوع از پرده ها بر خلاف پرده های معمولی ، به صورت افقی نصب و استفاده می شوند .
نصب پرده های معمولی و حتی کنار کشیدن آنان برای تماشای محیط بیرون یا وارد شدن نور کافی به منزل و مواردی این چنین با پرده های سقفی متحرک بیرونی کاملا متفاوت است ، چرا که این پرده ها با استفاده از یک ریموت یا حتی به  صورت برقی و در مواردی به صورت دستی ، باز و بسته می شوند .
اما از جمله مزیت های پرده های سقفی متحرک بیرونی که می توان نام برد ، امکان چاپ انواع و اقسام عکس ها بر روی آن است ، شما می توانید بر حسب سلیقه خود و مناسب با محیط مورد نظر تان ، هر گونه عکسی که دلخواه شما است را بر روی این پرده ها چاپ کنید و از تماشای آن لذت ببرید .

تمیز کردن و یا حتی شستشوی این پرده ها نیز کار بسیار‌ راحت و آسانی است ، و شما می‌ توانید خیلی راحت آن را تمیز کنید . 
این پرده ها در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است و شما می توانید بنا بر سلیقه خود آن را خریداری و استفاده کنید .