کاغذ دیواری متفاوت از نوع زبرا
کاغذ دیواری متفاوت از نوع زبرا

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی روی نقشه...کلیک کنید

کاغذ دیواری متفاوت از نوع زبرا

کاغذ دیواری از نوع زبرا به صورت کرکره ای طراحی میشود و در ساخت ان از مواد و متریال دیگری در ترکیب با یکدیگر استفاده می کنند. این کاغذ دیواری در ابتدا در کشور المان طراحی شده و سپس در جهان از ان استقبال شد. شما می توانید از هر نوع تصویری که دوست دارید برای طرح روی کاغذ دیواری استفاده کنید. این نوع از کاغذ دیواری دولایه بوده و قابلیت ضد رطوبت و ضد اب را دارد. از کاغذ دیواری زبرا برای خانه و مراکز تجاری و غیره استفاده می شود و از تنوع بالایی نیز برخوردار است.
قیمت این نوع کاغذ دیواری همانند سری های مختلف به صورت رولی می باشد ، هم چنین قابلیت شستشو نیز دارد.
کاغذ دیواری ها بسیار در دکوراسیون اهمیت ویژه ای دارند، به طوری که می توان با استفاده از ان فضا را شلوغ، خلوت، ارام کنید، هم چنین می توانید فضا را بزرگتر و با کوچکتر نشان دهید.
باید در نظر داشته باشید که برای چه قسمتی می خواهید که از ان استفاده کنید و قرار است چه نوع فعالیتی انجام دهید و مکانی که میخواهید در ان از کاغذ دیواری استفاده کنید مناسب چه گروه سنی است، برای مثال برای اتاق خواب باید ببینید چه نوع از این کاغذ دیواری مناسب است چرا که اتاق خواب محل ارامش و استراحت است.
برای اتاق نشیمن می توان از رنگ های گرم کاغذ دیواری زبرا استفاده کنید تا محیط خودمانی به نظر برسد و اگر می خواهید که فضا شلوغ تر باشد می توانید از طرح های و نقش های شلوغ وپر استفاده کنید.
برای ایجاد شکوه در قسمت پذیرایی می توانید از نوع افقی ان استفاده کنید.
ویژگی های خوب این نوع از کاغذ دیواری این است که می توانید به راحتی و سهولت ان را اجرا کنید، هم چنین در محیط کاملا پر رفت و امد بسیار مقاوم و ضد ضربه می باشد، به راحتی شستشو داده می شود، طرح های ان به راحتی با وسایل و مبلمان شما ست می شود، باید این را بدانید که با وجود چنین کاغذ دیواری دیگر لازم نیست بوی رنگ و زحمت های رنگ زدن به دیوار های منزل را تحمل کنید.
برای نصب ان در نظر داشته باشید که نیاز به نصاب و فرد متخصص می باشد و باید کاغذ را در ابعاد مناسب برش دهد تا ضایع نشود و به هدر نرود. سطح زیر کاغذ دیواری باید صاف و عاری از هر گونه پستی و بلندی باشد تا خوب به دیوار بچسبد.
باید رنگ و نوع کاغذ دیواری با خانه شما ست و مشابه باشد اگر اینگونه نباشد، خانه شما حس اشفتگی و کسل کنندگی به خود می گیرد. برای مثال می توان گفت که در خانه هایی که به سبک مدرن و حتی روستیک چیدمان شده است بهتر است از طرح های ساده ی ان استفاده کرد و در خانه های مجلل بهتر است که از طرح های بسیار شلوغ استفاده کرد.
استفاده از این نوع کاغذ دیواری ها باعث جذب صدا نیز می شود ، پس بهتر است در مکان های شلوغ از ان استفاده کنید.
اصلا برای انسان آلرژیک نیست و گرد و غبار و هم چنین بوی نامطبوع را به خود جذب نمی کند.
حتی می توانید قسمت پایینی دیوار را کاغذ دیواری کرده و قسمت بالایی ان را با رنگ های متنوع رنگ امیزی کنید،پس اگر دیدار ظاهری نازیبا دارد و یا عیب و ایرادی در ان وجود دارد، می توان به جای رنگ از کاغذ دیواری استفاده کرد که اگر مرغوب باشد به راحتی و اسان تمیز می شود.
این کاغذ دیواری بسیار مدرن است و در سبک های متنوع تولید می شود به طوری که حتی برای اتاق بچه ها نیز از طرح های عروسکی و هم چنین از رنگ های شاد استفاده و تولید شده است.