محاسن و معایب پنجره های دو جداره کشویی
محاسن و معایب پنجره های دو جداره  کشویی

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی...کلیک کنید

محاسن و معایب پنجره های دو جداره  کشویی

هر خانه ای نیازمند یک پنجره زیبا و خاص است ، که محیط خانه را زیبا تر و امن تر کند .  در طول چندین سال گذشته ، انواع مختلفی از پنجره ها وارد بازار شده که هر کدام نسبت به نوع دیگر ، دارای مزیت ها و زیبایی به خصوصی است . 
یکی از انواع پنجره های مطرح و موجود در بازار ، پنجره های دو جداره هستند ، اما علت اینکه چرا کم ، کم تمایل افراد از پنجره هایی قدیمی به سمت پنجره های دو جداره می رود ، نیازمند بحث و نظر در این باره است .
شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که قصد ماندن در یک هتل را داشته باشید ، و درست زمانی که خسته از گشت و گذار می آیید تا کمی استراحت کنید ، صدای بوق و یا شلوغی اطراف هتل باعث آزار شما میشود و حتی ممکن است صدا های موجود مانع از استراحت شما شوند ، یا حتی اگر در منزل مشغول استراحت هستید و ناگهان با صدا هایی نظیر کندن زمین برای رسیدن به لوله آب یا ساخت و ساز همسایه کناری و مواردی از این قبیل مواجه هستید ، که باعث آزار شما می شوند و راهی جز تحمل ندارید ، به شما پنجره های دو جداره را پیشنهاد می کنم ، چرا که مهم ترین مزیت این پنجره ها ، این امر است که یک عایق صوتی خاص هستند و محیط منزل یا هتل شما را برای تان به محیطی آرام و دلنشین تبدیل می کنند .
اما این تمام مزیت پنجره های دو جداره نیست ، شما یک روز بارانی همراه با وزش شدید باد را در نظر بگیرید ، قطعا اگر پنجره منزل شما از انواع پنجره های قدیمی باشد ، هم شیشه ها میلرزند و هم قطع به یقین آب باران به این سوی پنجره ها نفوذ می کند و این کثیفی ، لذت تماشای باران از پشت پنجره را از شما میگیرد . اما پنجره های دو جداره ، تمامی این مشکلات را حل می کنند ، با استفاده از پنجره های دو جداره ، دیگر ن آب باران به داخل خانه نفوذ می کند و نه حتی هنگام طوفان و تند باد ها شیشه های پنجره شما شروع به لرزیدن می کنند .
گاهی اوقات ، خصوصا در فصول گرم سال که اکثرا پنجره ها باز هستند ، بانوان از گرد و غبار موجود در خانه دائما شکایت می کنند ، که هر چقدر تمیز می کنند ، باز هم خانه پر می شود از گرد و غبار . و یا مشکل دیگر اینکه در فصول سرد سال ، هر چقدر بخاری یا شومینه و .. را روشن می کنند باز از پنجره ها سوز می آید ، تمامی این مشکلات را خیلی راحت پنجره های دو جداره حل می کنند ، چرا که باعث می شوند گرد و غبار به داخل منزل شما نفوذ نکند و حتی گرمای خانه را نیز حفظ می کنند. 
و خیلی راحت می توانید پرده های زیبا و مناسبی برای پنجره های خود تهیه کنید .
اما هر چیزی که حسنی دارد ، قطعا معایبی نیز دارد ، معایب پنجره های دو جداره کشویی نیز قابل ذکر هستند ، شما نمی توانید برای پنجره های دو جداره کشویی منزل خود از توری استفاده کنید و این امکان برای شما وجود ندارد و حتی در برخی موارد دیده شده که محدودیت هایی  برای عرض تاشو نیز وجود دارد که این امر باعث از دست دادن اغلب طرفداران و مشتری های خود می شود .
یکی دیگر از معایب پنجره های دو جداره کشویی ، تمیز کردن آنان است ، شما خیلی راحت می توانید پنجره های قدیمی را تمیز کنید ظرف مدتی کوتاه ، اما تمیز کردن این پنجره ها کمی دشوار تر نسبت به پنجره های قدیمی است و آن هم بخاطر نوع ساخت این پنجره ها است .