طراحی یک گل فروشی زیبا و خاص با استفاده از چوب
طراحی یک گل فروشی زیبا و خاص با استفاده از چوب

بهترین طراحان دکوراسیون داخلی در کدام فروشگاه دکوراسیون شهرتان فعال هستند؟ کلیک کنید

طراحی یک گل فروشی زیبا و خاص با استفاده از چوب

کمتر شغلی پیدا می شود که ذوق و سلیقه و هنر فروشنده در فروش موثر باشد ، گل فروشی از معدود شغلی هایی است که کار بلد بودن و به قولی هنر فروشنده در تزیین گل ها تاثیر بسزایی دارد ، هر شخصی با دیدن گل های زیبا در یک گل فروشی به وجد می آید و اصلا خریدن گل ، باعث افزایش شور و نشاط در شخصی که آن را میخرد ،می شود .
اما در یک گل فروشی تنها ذوق و سلیقه و هنر فروشنده نیست که مهم و حیاتی است ، بلکه دکوراسیون گل فروشی تاثیر مستقیم و زیادی در فروش گل ها دارد .
شما فرض کنید که قصد خرید گل برای یکی از اعضای خانواده یا دوست خود دارید ، بین دو مغازه که یکی دکور فوق العاده شیک و مدرنی دارد و مغازه ای که دکور خاص و ساده ای دارد ، قطعا مغازه گل فروشی اول را انتخاب می کنید چرا که اینطور فکر می کنید که آن گل فروشی با دکور زیبا تر ، گل های بهتری دارد و حتی زیباتر تزیین می کند .
همانطور که اشاره شد دکوراسیون یک گل فروشی حرف اول را می زند و اگر شما صاحب یک گل فروشی هستید ، بهتر است هر چه زودتر به فکر زیبا کردن دکور خود باشید . 
یکی از موارد پر کاربرد و اساسی که معمولا برای دکور گل فروشی ها انتخاب می شود ، چوب است .. شما با استفاده از چوب می توانید هر طرح و ایده ای که مدنظر دارید در گل فروشی خود پیاده کنید ، گاهی ذوق و سلیقه شما نسبت به محیط های مدرن است که به طبع یک دور خاص و زیبا ی مدرن با چوب میسازید ، و گاهی بیشتر دکور های سنتی را دوس دارید که گل فروشی خود را تبدیل به یک گل فروشی زیبا اما سنتی می کنید .
به یاد داشته باشید هر فروشنده ای که محصولی برای فروش دارد ، سعی می کند تا آن را به بهترین شکل عرضه کند ، کار شما با گل ها است ، و هدف زیباتر نشان دادن گل ها است. جدا از دکور کلی گل فروشی شما ، باید به ظروفی که گل های زیبا و رنگارنگ در آن قرار می گیرد نیز توجه کرد ، حتی می توان از استند های گلدان چوبی نیز برای گلدان های موجود در گل فروشی تان استفاده کنید . و بنا بر تبعیت کردن از دکور مغازه خود ، سعی کنید که گل ها را با استفاده از چوب ها یا طرح های چوب تزیین کنید ، این کار یک ایده بکر است که باعث می شود در ذهن مشتری های خود همیشه ماندگار بمانید و حتی توسط مشتری های خود تبلیغ شوید .
به یاد داشته باشید که جدا از مواردی مثل نور پردازی یا روانشناسی رنگ ها و مواردی از این قبیل  باید دقت کنید ورودی گل فروشی شما نیز باید طوری باشد که مشتری را ناخودآگاه جذب کند ، می توانید برای به وجود آوردن اشتیاق مردم نسبت  به خرید گل از گل فروشی شما ، بر طبق همان مدرن بودن یا سنتی بودن دکور خود از یک دوچرخه چوبی دارای سبد گل یا یک آباژور چوبی تزیین شده با گل های رنگارنگ یا حتی یک کلبه کوچک چوبی و مواردی از این قبیل استفاده کنید ‌.
 اما رعایت تمامی این موارد ، بسته به این است که نوع چوبی که شما برای دکور خود انتخاب می کنید هم با کیفیت باشد و هم مقاوم ، چرا که شغل شما طوری است که روزانه با آب سر و کار دارید و باید چوبی انتخاب کنید که خیلی زود از بین نرود یا حتی بهتر است یک چوب زیبا اما ضد آب انتخاب کنید .