پرده های کرکره ای ، پیشنهادی عالی برای مجتمع های تجاری
پرده های کرکره ای ، پیشنهادی عالی برای مجتمع های تجاری

بانک اطلاعات دکوراسیون داخلی...کلیک کنید

پرده های کرکره ای ، پیشنهادی عالی برای مجتمع های تجاری

دنیای پرده ها ، دنیایی متفاوت و زیباست ، شاید اگر وارد آن نشویم از تنوع و زیبایی ها بی حد  اندازه آن بهره نبریم ، تنها زمانی می توان وارد این دنیای پرشکوه و زیبا شد که قصد خرید پرده را داشته باشیم ، شاید شما هم شنیده باشید که می گویند زیبایی خانه به پرده آن است و تا زمانی که در یک خانه پرده نصب نشده ، گویا چیزی کم است و خانه خالی به نظر می رسد . گویا که پرده نقش قلب تپنده خانه را دارد . 
همانطور که میدانید دنیای پرده ها دنیایی متنوع است با وجود هزاران مدل طرح و رنگ ، طرح ها و رنگ هایی که می توان از آن ها برای مکان های مختلفی استفاده کرد ، می توان از پرده ها سلطنتی برای منزل ، تالار ، از پرده های ساده تر برای مدارس ، دانشگاه ها   مساجد و از نوع دیگر پرده ها یعنی پرده های کرکره ای برای مجتمع های تجاری ، یا مناطقی از این قبیل استفاده کرد و محیط زندگی یا کار خود را زیباتر کرد .
اما ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چرا باید از پرده های کرکره ای استفاده کنیم ؟ یا اینکه این پرده ها چه مزایایی نسبت به باقی انواع پرده ها دارند ؟ پاسخ این سوال مثل روز روشن است ، با استفاده از  پرده های کرکره ای ، کمترین کاری که می توان کرد این است که می شود میزان نور ورودی یا خروجی به منزل یا یک مجتمع تجاری را تنظیم کرد چرا که این نوع پرده ها از تعداد زیادی تخته های باریک از جنس چوب یا حتی فلز ساخته شدند که در  دو نوع افقی یا حتی عمودی ، در بازار عرضه می شوند . اما این تنها خصوصیت و کارکرد پرده های کرکره ای نیست بلکه این نوع پرده ها نسبت به انواع دیگر پرده ، راحت تر قابلیت شستشو دارند چرا که نیاز نیست آن ها را با آب بشویید. و مهم تر اینکه این پرده ها به علت اینکه فضای کمتری را درگیر می کنند و این مورد که ، نسبت به سایر انواع پرده ها راحت تر و آسان تر جا به جا می شوند ، بسیار مناسب است برای مجتمع های تجاری یا دفاتر و ادارات و مناطقی از این قبیل ، و این ها تنها به علت قابلیت بالای این نوع پرده ها است ، که با هر مکانی خیلی زود تطبیق می یابند و زیبایی خاصی را به آن مکان می بخشند ، همچنین این نوع پرده ها نسبت به انواع دیگر پرده ها ، به صرفه تر هستند و اگر تمایل دارید که یک پرده شیک و زیبا تهیه کنید برای اداره یا مجتمع تجاری خود ، و در عین حال به صرفه نیز باشد ، پیشنهاد من به شما پرده های کرکره ای است .
چرا که این نوع پرده ها در عین با صرفه بودن و زیبا بودن ، با دوان نیز هستند و می توان از آن ها طی سال های زیادی ، با خیالی آسوده استفاده کرد .
این نوع پرده ها در جنس های مختلف و زیبایی از قبیل ، پلاستیک ، چوب ، آلومینیوم ، وpvc در بازار عرضه می شوند . که نوع چوب و آلومینیوم آن ، نسبت به سایر جنس های آن ، مقاوم تر و بادوام تر است و تا ده ها میتوان در شرکت یا ادارات و یا حتی فضاهای تبلیغاتی از آن ها استفاده کرد .و در نهایت اینکه پرده های کرکره ای ، باعث می شوند محیطی که در آن نصب می شوند ، شیک تر و مرتب تر به نظر برسد.