تبدیل نمای ساختمان تان به نمایی فوق العاده خاص
تبدیل نمای ساختمان تان به نمایی فوق العاده خاص

تبدیل نمای ساختمان تان به نمایی فوق العاده خاص

اکثر ما هنگام خرید خانه علاوه بر نمای داخلی آن ، به نمای بیرون ساختمان نیز توجه می کنیم ، شاید به این علت که اولین موردی که به چشم می آید هنگام ورود به خانه ، نمای آن است . خیلی تفاوت هست بین یک ساختمان با نمای آجر یا حتی سیمان ، و یک ساختمان با نمای سنگ . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگامی که به منزل یک دوست یا یکی از اقوام خود می روید ، در همان هنگام که مشغول پیدا کردن آدرس منزل هستید به تک تک خانه ها نگاه می کنید ، شاید در ذهن خود دوست داشته باشید آن خانه ای که نمای زیباتر و مجذوب کننده تری نسبت به باقی ساختمان ها دارد ، همان خانه دوست یا اقوام شما باشد ، اما اگر نمای ساختمان مورد نظر شما ، سیمانی باشد یا آجر ، طبیعتا به قولی در ذوق شما می خورد و شاید حتی کمی کسل هم شوید . همانطور که متوجه شدید ، نمای ساختمان نه تنها برای شما ، بلکه برای افرادی که حتی به منزل شما نیز می آیند ، بسیار مهم است و اگر نمای ساختمان تان خیلی ساده است یا اصلا نمای به خصوصی ندارد  بهتر است ، به فکر یک نمای فوق العاده خاص و زیبا برای ساختمان تان باشید ، تا کسانی که به منزل شما می آیند ، لذت بیشتری ببرند. همچنین انتخاب یک نمای خوب و زیبا برای ساختمان باعث می شود نمای شهر مان نیز بهتر و زیباتر به نظر برسد .  این نکته شایان ذکر است که برای هر منطقه ای بر حسب آب و هوا آن باید مصالح نمای ساختمان را انتخاب کنید . مثلا اگر در منطقه ای زندگی می کنید که در بیشتر فصول سال هوا آفتابی است و یا در منطقه ای هستید که دارای رطوبت هوای بسیاری است ، باید در انتخاب و نوع مصالح خود دقت کنید تا در برابر شرایط محیطی مقاوم باشد و زود از بین نرود . 
امروزه نمای اکثر ساختمان ها و یا حتی ویلا ها از شیشه است و در کنار شیشه از مصالح دیگری همچون ، سنگ مرمر و یا بتن و یا حتی فلز نیز استفاده می شود. البته جدا از انتخاب نوع مصالحی که برای نمای ساختمان منزل تان انتخاب میکنید ، باید به رنگ و کیفیت آن نیز توجه داشته باشید ، برحسب سلیقه ممکن است عده ای از یک رنگ برای نمای ساختمان شان استفاده کنند و یا حتی می توان از ترکیب چند رنگ برای نمای ساختمان استفاده کنید . نکته ای که در اینجا باید ذکر شود این مورد است که در کنار انتخاب مصالح خوب باید به فکر نور پردازی ساختمان تان نیز باشید ، چرا که نور پردازی باعث می شود که در شب ساختمان شما بهتر و  زیبا تر دیده شود .
اگر تمایل دارید که نمای ساختمان شما خاص و لاکچری به نظر برسد و هم تمایل دارید که هزینه به نسبت زیادی صرف نمای ساختمان تان کنید ، پیشنهاد من به شما انتخاب نمای کلاسیک است ، چرا که با استفاده از مصالحی همچون سنگ مرمر طبیعی ،  سنگ گرانیت و سنگ ترواورتن ، نمای ساختمان شما به نمایی خاص تبدیل می شود.
اما اگر شما از جمله افرادی هستید که علاقه مند به طرح ها و سبک های مدرن هستید ، می توان به شما نمای ساختمانی با استفاده از مصالحی همچون ، سنگ ، آجر ، شیشه ، کامپوزیت ، چوب ، سرامیک و .. پیشنهاد داد . که می توان بر حسب سلیقه از یک یا چند نوع از این مصالح استفاده کرد .

جهت نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهرتان ...کلیک کنید