با کمترین هزینه دکور مطب خود را تغییری شگفت انگیز دهید.
با کمترین هزینه دکور مطب خود را تغییری شگفت انگیز دهید.

با کمترین هزینه دکور مطب خود را تغییری شگفت انگیز دهید.

به عنوان یک پزشک شاید برای شما مهم باشد که مطبی داشته باشید ، تا هنگامی که بیماران به آن جا مراجعه می کنند ، برای مدتی حتی اندک ، آرامش و زیبایی را تجربه کنند . و از آمدن به مطب شما راضی و خشنود باشند و مراجعه کننده دائمی شما شوند ، حتی این امکان وجود دارد که به دوستان و آشنایان خود مطب شما را به عنوان بهترین مطب که حتی برای لحظاتی اندک باعث ایجاد حس خوب در آنان شده است ، معرفی کنند .
برای تبدیل شدن مطب شما به همچین مکانی که مورد پسند مراجعه کنند گان تان است ، نیاز به صرف هزینه ای اندک دارید . هزینه ای که باعث نمونه شدن مطب شما در نظر بیماران تان می شود . 
یکی از نکاتی که باید در نظر بگیرید ، این مورد است که افرادی که به مطب شما مراجعه می کنند ، حال جسمی خوبی ندارند و تمایل دارند که بنشینند اما اگر مطب شما تعداد کمی مبلمان و یا صندلی داشته باشد  همین امر باعث می شود که افرادی که به مطب شما می آیند احساس نارضایتی و ناراحتی داشته باشند ، نیاز نیست حتما مبلمانی خاص و گران خریداری کنید ، شما می توانید با هزینه ای کم از مبلمان نیمکتی پیش ساخته استفاده کنید تا تعداد بیشتری از مراجعه کنندگان به مطب شما بتوانند زمانی که باید انتظار بکشند را بنشینند .
اما تنها نشستن بیماران مشکل را حل نمی کند ، شخصی که بیمار است ، به یقین کم حوصله هست و طاقت انتظار کشیدن را ندارد ، شما می توانید با نصب یک تلویزیون ساده و معمولی برای دقایقی هم که شده این لحظات انتظار را آسان تر کنید .
توجه داشته باشید که جزییات همیشه بیشتر به چشم می آیند ، و همچنین مواردی که شاید خیلی کمتر به آن ها توجه کنید ، برای مثال سرویس بهداشتی مطب شما شاید برای خودتان زیاد اهمیت نداشته باشد که چگونه باشد فرنگی باشد یا ایرانی ، و مواردی از این قبیل ، اما برای بیماری که به مطب شما مراجعه می کند بسیار با اهمیت است که از سرویس بهداشتی استفاده کند که هم تمیز باشد و هم دو نوع فرنگی و ایرانی را داشته باشد ، همچنین می توانید برای جلوگیری از منتشر شدن بوی نامطبوع از خوش بو کنند های متنوعی استفاده کنید ، یا حتما دستمال کاغذی قرار دهید تا جایگزینی برای حوله شود و یا برای زیباتر شدن آن می توانید از گل های خشک شده و تزیینی استفاده کنید .

مورد دیگر که شایان ذکر است ، رنگ و یا کاغذ دیواری برای مطب شماست ، که نیاز به کسب اطلاعات در زمینه روانشناسی رنگ ها دارد ، شما باید رنگ هایی را انتخاب کنید که باعث آرامش بیماران تان شود رنگ هایی همچون آبی ، سبز ، قهوه ای از جمله رنگ هایی هستند که با خیالی راحت می توانید از آن در مطب خود استفاده کنید و اگر تمایل دارید که دیوار های مطب خود را ، کاغذ دیواری کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که بر حسب سن و سلیقه مراجعه کنندگان تان کاغذ دیواری انتخاب کنید برای مثال اگر اکثر بیماران شما ، کودکان هستند از کاغذ دیواری های طرح کودکانه و اگر اکثر بیماران تان بزرگسال هستند می توانید از کاغذ دیواری های کلاسیک و شیک ، استفاده کنید . حتما توجه کنید که بهتر است طیف رنگ یا حتی کاغذ دیواری که برای سالن انتظار مطب تان در نظر میگیرید با کاغذ دیواری یا رنگی که برای اتاق خودتان استفاده می کنید متفاوت باشد و اینکه در این متفاوت بودن متناسب هم باشد .

نمایش برترین طراحان و فروشگاه های دکوراسیون داخلی..کلیک کنید