طراحی دکوراسیون رستوران خود به شکل سنتی
طراحی دکوراسیون رستوران خود به شکل سنتی

طراحی دکوراسیون رستوران خود به شکل سنتی

امروزه فضای اکثر رستوران ها به شکل مدرن و به روز است و می توان با قطعیت گفت که اکثر رستوران ها ، شبیه بهم و با طراحی خارجی هستند ، همین علت کافیست تا اگر صاحب یک رستوران هستید و یا تمایل به زدن یک رستوران دارید ، متفاوت تر نسبت به رقیب های خود عمل کنید ، همانطور که ذکر شد امروزه اکثر رستوران ها با طراحی مدرن و خارجی  هستند و به طبع به علت زیاد بودن سبک این رستوران ها ، دیگر باعث جذابیت مشتری ها نمیشود ، به همین نیاز است که دیزاین رستوران خود را تغییری شگرف دهید تا مشتری های بسیاری جذب محیط رستوران شما شوند . از جمله طرح های دلنشین و زیبایی که باعث ایجاد محیطی دلنشین برای رستوران شما می شود ، سنتی بودن آن است . اما برای تبدیل محیط رستوران خود به محیطی سنتی باید چند مورد را رعایت کنید و در هنگام خریدن و حتی چیدن وسایل ، فرم لباس پرسنل و.. رستوران خود ، دقت کافی داشته باشید .
لازم به ذکر است که برای داشتن یک رستوران سنتی خوب ، باید در نظر داشته باشید که از فضای بیرونی رستوران خود می توانید در هوای گرم سال و از فضای داخلی آن برای فصول سرد سال استفاده کنید ، بدین صورت که در فضای بیرونی رستوران تان از آب نما ، یا آبشار های صخره ای و درخت و گل و .. استفاده کنید و برای محیط داخلی رستوران تان بیشتر از انواع مختلف و زیبای قالی و حوضچه های زیبا استفاده کنید.
همچنین برای تهیه میز و صندلی های رستوران خود باید دقت کنید که باید میز و صندلی تهیه کنید که فضای رستوران شما را به شکل سنتی در بیاورد بهتر است از میزها و صندلی های چوبی استفاده کنید و یا حتی از نیمکت های چوبی با پشتی های سنتی.  همچنین لازم است برای زیباتر شدن محیط رستوران تان از انواع زیبا و مختلف ترمه و رومیزی های سنتی استفاده کنید . و مورد دیگر که شایان ذکر است این هست که بهتر است دستی به در و دیوار رستوران خود نیز بکشید به این صورت که دیوارهای رستوران تان را کاهگلی کنید و پنجره های قدیمی و رنگی زیبایی را نصب کنید .
همچنین برای زیبا تر شدن رستوران تان ، بهتر است در اطراف حوضچه رستوران تان از گلدان های شمعدانی استفاده کنید و به همراه پخش شدن یک موسیقی زنده  سنتی زیبا ، محیط را دلپذیر تر برای مشتریان تان کنید . 
حتما به این نکته توجه کنید که از نکات مهمی که باید حتما آن را رعایت کنید ، ظرف و ظروف به کار برده شده در رستوران تان است ، سعی کنید از ظروف سفالی یا حتی مسی برای سرو غذا استفاده کنید ، و نکته دیگری که قابل ذکر است لباس فرم کارکنان رستوران شماست ، که باید حتما به شکل سنتی باشد چرا که باعث زیباتر شدن رستوران شما می شود همچنین کارکنان شما نباید از میز های چرخدار برای آوردن غذا استفاده کنند ، بلکه باید به شکلی سنتی به همراه سینی های بزرگ مسی غذا را برای میهمانان تان بیاورند.
منوی رستوران شما باید شامل غذا های اصیل ایرانی و حتی غذا های محلی باشد ، از استفاده کردن از انواع غذاهای خارجی در منوی رستوران تان خودداری کنید. همچنین در رستوران تان از انواع پیش غذا ها و حتی نوشیدنی های سالم و سنتی استفاده کنید حتی می توانید انواع نوشیدنی های گیاهی نیز به منو رستوران خود اضافه کنید.
و نکته آخر این مورد هست که صندوق رستوران خود را از حالت مدرن و امروزی در بیاورید و با استفاده از چرتکه  و گلیم ، توجه مشتری های خود را بیشتر جلب کنید‌.

نمایش برترین طراحان و فروشگاههای دکوراسیون داخلی...کلیک کنید