پرده های ارزان و زیبای توری طرح دار
پرده های ارزان و زیبای توری طرح دار

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

فروشگاه دکوراسیون داخلی خود را در بانک اطلاعات مپ استار ثبت کنید...کلیک کنید

پرده های ارزان و زیبای توری طرح دار

یکی از قسمت هایی که در خانه بایستی تزیین شود و طرح و نقش ان باعث زیبایی هر چه بیشتر منزل می شود، پنجره ها هستند که با نصب انواع پرده های زیبا ، جذابیت زیادی را به محیط می بخشند. پرده ها در مکان های مختلف یک خانه مورد استفاده قرار می گیرند، مثل اتاق پذیرایی و اتاق کودک و نشیمن و حتی اشپزخانه. پرده های به سبک تور و طرحدار یکی از پرده هایی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، این پرده ها هرگز از مد نمی افتند، از پرده های توری می توان هم در سبک خانه های سلطنتی و هم در سبک خانه های مدرن استفاده کرد، که اگر این پرده ها به صورت تکی مورد استفاده قرار بگیرند،در عین سادگی زیبایی بی نظیری را به خانه می دهند و در سبک مدرن به کار می روند، از طرفی اگر با والان همراه شوند ، نمایی سلطنتی پیدا می کنند که برای این سبک بسیار با شکوه هستند.
پرده های طوری و طرحدار به دو مدل تقسیم می شوند: ۱پرده های گیپور۲ پرده های حریر
از پرده های گیپور برای اتاق پذیرایی استفاده می شود که بسیار سبک کلاسیکی را دارد و گاهی افراد در اتاق پذیرایی ان را با والان همراه می کنند،پرده های حریر نیز به تنهایی و یا در کنار دیگر وسایل تزیینی پرده مورد استفاده قرار می گیرند که برای سبک مدرن بسیار مناسب هستند. نکته ی دیگری که مطرح است، این است که رنگی که برای این پرده ها وجود دارد، اغلب سفید و رنگ نباتی می باشد،اما اگر بخواهید تنوع رنگ ان را ببینید می توانید به فروشگاه ها و بازار مراجعه کرده و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید، خوبی این پرده ها در این است که در روز با استفاده از نور طبیعی ، روشن بنظر امده و در شب به رنگ وسایل اطراف به نظر می رسد.




هم چنین بایستی در کنار رنگ، به اندازه ی پرده نیز توجه داشته باشید، پرده ها در دو نوع کوتاه و قدی هستند که پرده های توری بهتر است که قدی باشد،که اینگونه از پرده ها بهتر است که در اتاق پذیرایی استفاده شود و نوع کوتاه این پرده های توری را می توان در اتاق خواب استفاده کرد.
اگر پنجره های اتاق پذیرایی شما به صورت چندتایی می باشد، بهتر است که از پرده ی توری یکپارچه و سرتاسری استفاده کنید و این طور نباشد که به صورت جدا از هم برای پنجره ها از پرده استفاده کنید، چرا که این پرده ی توری یکپارچه به فضا ابهت می دهد و از شلوغی تعداد پرده های زیاد جلوگیری می کند.
پرده های توری در روز به خوبی می توانند نور را از خود عبور دهند در حالی که  پرده های ضخیم نمی توانند نور را از خود عبور دهند، و در نتیجه خانه بسیار دلباز تر بنظر می رسد، و از طرفی هم می توان این پرده ها را با کوسن مبل ها هم ست کرد.
نوع حریر این پرده ها هم به وفور مورد استفاده قرار می گیرد و در رنگ ها و طرح های مختلفی ارائه می شوند، و این پرده ها به خوبی شستشو داده می شوند و اصلا حالت ان ها خراب نمی شود و از طرفی هم به خوبی می توان ان ها را اتو زد و در جایگاه خود نصب کرد. این پرده ها از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند و قیمت خیلی خوبی دارند.
برای تزیین کردن هم می توانید از حلقه ها و میله های مناسب پرده در طرح های مختلف استفاده کنید، حتی برای تزیین جلوی پرده نیز می توان از مدال های پرده ای استفاده کرد.