فضایی امن با سقف های متحرک
فضایی امن با سقف های متحرک

فضایی امن با سقف های متحرک

سقف های متحرک برای این موضوع ایجاد شده اند که بسیاری از افراد بتوانند در صورت دلخواه از شرایط اب و هوایی خوب استفاده کنند.
بسیاری از افراد به خصوص در قسمت اروپا که اکثرا اب و هوای ابری و بارانی دارند ، در شرایط اب و هوای افتابی  از این سقف ها برای منازل خود استفاده می کنند تا با جمع شدن سقف نور خورشید و گرمای انرژی بخش ان به خانه شان بتابد.
یکی دیگر از استقبال مردم از این سقف ها چاپ انواع تصویر و لوگو بر روی ان می باشد که بسیار زیبا است.
از این سقف های متحرک برای رستوران ها و کافی شاپ ها و استخر ها نیز استفاده می شود. این سقف ها زمانی زیبا می شوند که دیوار های شیشه ای به ان ها اضافه شود . 
 مهمترین ویژگی های استفاده از سقف های متحرک عبارتند از: ۱. از دید سایر ساختمان های مجاور جلوگیری می کند. ۲. مانع تابش اشعه مضر خورشید می شود. ۳. قابلیت اجرا ی تمامی سیستم های سرمایشی و گرمایشی یک طرفه و دو طرفه می باشد. ۴. از ورود گرد و خاک به داخل جلوگیری می کند.
از این محصولات می توان در حیاط نیز استفاده کرد و از سقف های متحرک تاشو می توان در حیاط قرار داد. سقف های تاشو از جنس های مختلف می باشند اعم از : پارچه. شیشه. الومینیوم. که می توان از طریق یک موتور به ان انرژی منتقل کرد و ان را حرکت داد.
این نوع سقف ها دارای ریموت می باشند و احتیاجی نیست که با دست حرکت داده شوند ، در نتیجه می توانید به راحتی در یک فضای ازاد استراحت کنید.
می توانید برای هر چه زیباتر شدن فضا از لامپ های ال ای دی کوچک استفاده کنید.
در بسیاری از استخر ها ی عمومی و حتی در استخر های منازل نیز می توانید از این سقف ها استفاده کنید و فضای بهتری را با این کار به وجود بیاورید.
یکی از مزیت های خوب این سقف ها، در واقع مزیت هوشمندی ان ها می باشد. به طوری که اگر باران یا برف ببارد این سقف ها به صورت اتوماتیک حرکت کرده و بسته می شوند.
 و هم چنین دیگر احتیاج به ریموت هم نیست. از این سقف ها در تراس هم استفاده می شود و نوع جدید ان  برای پشت بام هم مورد استفاده است.
سقف ها می توانند تیره و در طرح های مختلف باشند و کاملا از ورود تور جلوگیری کنند ، هم می توانند شیشه ای باشند و باعث ورود نور شوند و به اصطلاح نورگیر باشند.
این سقف ها در قسمت تراس به نوررسانی به گل ها و گیاهان نیز کمک می کند . 
به کارگیری ورقه بی کربنات در این سقف ها باعث جلوگیری از ورود اشعه یو وی نیز می شود.
از دیگر مزیت های ان قابلیت خم شدن، نشکن بودن، قدرت تحمل وزن بالا و تحمل سنگینی ، عایق دما و صوت و هم چنین شستشوی راحت و اسان ان می باشد.
نمونه اقتصادی تر این سقف ها نوع شیشه ای ان می باشد که همه ی ویژگی های خوب را داشته اما از لحاظ ایمنی و طول عمر ضعیف می باشد.
نوع پارچه ای ان نیز بسیار مقرون به صرفه بوده اما مورد بدی که وجود دارد این است که دوام ندارد و در برابر باران و برف سنگین مقاوم نیست.
سقف های الومینومی بسیار مقاوم و با دوام می باشند و با تعبیه چراغ زیباتر نیز می شوند.
بیشتر مورد استفاده از سقف های شیشه ای مربوط به استخر ها می باشد چرا که تابش مستقیم نورخورشید باعث تبخیر اب می شود و هم چنین باعث سوختگی افراد در هنگام شنا می گردد ، لذا از این سقف ها استفاده می شود.

نمایش فروشگاههای دکوراسیون داخلی روی نقشه...کلیک کنید