نکات انتخاب کاغذ دیواری اتاق فرزند دلبند شما
نکات انتخاب کاغذ دیواری اتاق فرزند دلبند شما

نکات انتخاب کاغذ دیواری اتاق فرزند دلبند شما

یکی از دغدغه های اکثر زوج هایی که به تازگی صاحب فرزند می شوند ، این مورد است ک برای فرزندشان یک اتاق خواب زیبا فراهم کنند ، اتاق خوابی متناسب با سن و جنسیت فرزند ، اما خوب این فقط مختص به نوزادان نیست ، بلکه انتخاب اتاق خوابی متناسب با سن و جنسیت و سلیقه فرزند یکی از دغدغه های پدر و مادر ها است .
ارکان و اجزایی که یک اتاق را به اتاق خواب کودک تبدیل می کند ، بسیار است ، مواردی مثل ، تخت خواب ، پرده ها ، چراغ خواب ، کمد ، و خصوصا رنگ دیوار ها یا طرح کاغذ دیواری به کار برده شده در اتاق . همگی از عواملی هستند که یک اتاق خواب را تبدیل به اتاقی برای فرزند شما می کنند .
اما توجه به این مطلب که طرح و رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب فرزند تان به چه صورت باشد نیازمند دقت و مطالعه و توجه بسیار زیادی است ، از جمله مواردی که باید در انتخاب کاغذ دیواری مدنظر داشت این مورد است که بر اساس رنگ و طرح وسایل اتاق فرزند تان باید کاغذ دیواری انتخاب کنید چرا که با در نظر گرفتن این مورد ، به راحتی می توانید وسایل داخل اتاق خواب را با کاغذ دیواری منتخب خود ست کنید . در ضمن لازم به ذکر است که اگر عجله دارید برای کاغذ دیواری کردن اتاق فرزند تان و نمیدانید جنسیت او چیست  بهتر است که رنگ لیمویی را برای کاغذ دیواری انتخاب کنید . 
هرچه که سن فرزند شما کمتر باشد باید از طرح های درشت تر و رنگ های ملایم تر استفاده کنید و به تبع خلوت تر باشد و بعد به مرور که فرزند دلبند شما رشد کرد می توانید طرح های شلوغ تری بسته  به سلیقه او جایگزین کنید . به یاد داشته باشید که طرح و رنگی که انتخاب می کنید می تواند به فرزند شما کمک کند که ذهنی خلاق داشته باشد ، و همچنین علاوه بر ایجاد ذهنی خلاق ، نوع و رنگ و طرح کاغذ دیواری می تواند باعث نشاط و شادی فرزند تان شود .
همانطور که در فوق هم ذکر شد بسته به سن ، جنسیت و علایق فرزند تان می توانید از طرح های مختلفی از کاغذ دیواری ها بهره ببرید ، برای مثال اگر فرزند شما دختر است با طرح کارتون ها و شخصیت های کارتونی  دخترانه و اگر پسر است به تبع با شخصیت ها و رنگ های خاص مطابق میل آنان باید کاغذ دیواری انتخاب کنید یا اگر فرزند شما هنوز نوزاد است بسته به جنسیت او از طرح های کودکانه تری باید استفاده کنید ، به یاد داشته باشید از طرح هایی که ممکن است کودک شما از آن بترسد استفاده نکنید چرا که بر ذهن و روح او اثر می گذارد انتخاب شما . خصوصا در نظر داشته باشید کاغذ دیواری انتخاب کنید که فرزند شما به آن نوع حساسیت نداشته باشد .
نکته دیگری که شایان ذکر است این مورد هست که کودکانی که تازه شروع به راه رفتن می کنند و یا حتی کمی بزرگتر ، بسیار دیده شده که شروع به رنگ آمیزی دیوار ها می کنند یا حتی خوراکی خود را به دیوار میمالند ، تمیز کردن خط خطی ها و خوراکی ها برای مادران بسیار کار سختی است خصوصا اگر شما مستاجر هم باشید این اصلا درست نیست که در انتها یک دیوار خط خطی شده و کثیف تحویل دهید پس در نظر داشته باشید برای رهایی از این مشکل ،هنگام خرید کاغذ دیواری ، نوعی را انتخاب کنید که قابل شستشو باشد و به راحتی بتوانید آثار هنری فرزند تان را از روی دیوار پاک کنید .

بهترین فروشگاههای دکوراسیون شهر شما کدامند؟ کلیک کنید