سقف کشسان را بشناسیم
سقف کشسان را بشناسیم

سقف کشسان را بشناسیم

یکی از اجزای مهم هر خانه و یا حتی پاساژ و رستوران ها ، سقف است ، سقفی که با نمایی زیبا طراحی و نورپردازی شده باشد ، توجه هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند ، شما فرض کنید وارد یک محوطه مثل یک پاساژ بسیار بزرگ می شوید ، در وهله اول این نما و طراحی پاساژ است که توجه مشتری ها را جلب می کند ، وقتی یک آب نمای عالی درست وسط پاساژ قرار داشته باشد و در انتهای آن یک سقف با طراحی و نورپردازی فوق العاده باشد ، بی شک هر بیننده ای برای مدتی هم  که شده محو زیبایی آن می شود و در خاطرش باقی می ماند ، و این باعث می شود بارها و برای هر خرید خود مهمان همیشگی آن پاساژ بشود . 

یکی از انواع بی شمار و زیبای سقف های کاذب ، سقف کاذب کشسان است ، اما شاید برای شما سوال باشد که چرا از این نوع سقف در محیط کار یا پاساژ ها و غیره باید استفاده کنیم ؟ دلیل و پاسخ این سوال به خوبی واضح است ، سقف های کاذب در عصر امروز طرفدار و خواهان بسیاری دارد و این باعث شد که تولید کنند گان این سقف ها ، انواع بی شماری را روانه بازار کنند .
اما در مورد سقف کشسان باید گفت که این نوع سقف به علت این که از پارچه های کشسان درست می شود و یک حالت ارتجاعی دارد ، باعث می شود تا نصاب آن با کشیدن این نوع پارچه ، آن را به اندازه دلخواه خود در بیاورد ، برای مثال فرض کنید یک نصاب برای ایجاد دیوار کاذب در محیط کار شما هست ، اون با اندازه گیری سقف محیط کار تان ، پارچه کشسان را برش می دهد ، اما نه به همان اندازه سقف ، بلکه حدود هفت درصد کوچکتر از ابعاد اصلی و بعد با استفاده از گرما دهی اندازه سقف را با پارچه به اندازه دلخواه خود در می آورد.  پارچه سقف کشسان انواعی فراوانی دارد مثل براق، ساتن ، مات ، آینه ای ، ترنسپرنت و ... . و در بین این پارچه ها ، پارچه، آینه ای دارای حدود ۱۵۰ تنوع رنگی است که با هر ذوق و سلیقه ای سازگار است . 
 این نوع سقف قابلیت های بی شماری دارد که در بین رقیب های مطرح شده در نوع خود ، قابل توجه است ، برای مثال شما وقتی یک جنسی تهیه می کنید ترجیح می دهید که گارانتی داشته باشد ، تا درصورت پیدا شدن عیوب از گارانتی آن استفاده کنید ، خبر خوب اینکه سقف کشسان دوازده سال گارانتی دارد و با خیال راحت می توانید آن را تهیه کنید ، دیگر اینکه شما با خیال راحت می توانید هر عکسی که مطابق سلیقه شما و مناسب با محیط کار شما هست را روی آن چاپ کنید و نگران کثیف شدن آن نباشید چرا که این نوع سقف قابلیت شستشو هم دارد چرا که ضد آب و ضد رطوبت است ، اما ممکن است شما مستاجر باشید و دلیلی نبینید که هزینه کنید برای سقف محیط کار یا منزل تان ، ولی نگران نباشید شما می توانید محیط کار خود را زیبا کنید چرا که این نوع سقف قابلیت جا به جایی نیز دارد ، و مهم تر اینکه به دلیل وجود کلر ، ضد اشتعال است و تا پنجاه سال هم می توانید با خیال راحت از آن بهره ببرید  و نکته حائز اهمیت این است که سقف کشسان به دلیل وجود زینک اکساید که کشنده قوی باکتری ها و قارچ است ، آنتی باکتریال محسوب می شود .

یکی دیگر از دلایل انتخاب سقف کشسان این امر است که این نوع سقف ، می تواند هر سه نوع نور پردازی را به تنهایی و یا حتی هر سه باهم ، تلفیق و ارائه کند .

 

فروشگاههای دکوراسیون که سقف کشسان اجرا میکنند؟ کلیک کنید