کاغذ دیواری طوسی برای کدام فضا مناسب است ؟
کاغذ دیواری طوسی برای کدام فضا مناسب است ؟

کاغذ دیواری طوسی برای کدام فضا مناسب است ؟

بسیاری از افراد ، ترجیح می دهند به جای اینکه دردسر های خاص رنگ آمیزی منزل از قبیل رنگی شدن زمین یا حتی جمع کردن وسایل و بوی رنگ گرفتن خانه و موارد ی از این قبیل را تحمل کنند ، از یک جایگزین زیبا تر و مناسب تر یعنی کاغذ دیواری استفاده کنند چرا که دردسر های رنگ آمیزی را ندارد و می توان یک روزه منزل یا محیط کار خود را به هر شکل یا رنگ و طرحی که مطابق میل و سلیقه آن ها است کاغذ دیواری کرد . اما برای انتخاب نوع و طرح و رنگ کاغذ دیواری باید موارد ی را در نظر گرفت ، موارد ی از قبیل ، تناسب داشتن رنگ و طرح کاغذ دیواری با وسایل منزل و دیگر این که تناسب داشتن رنگ و طرح کاغذ دیواری با محیطی که قصد کاغذ دیواری کردن آن را دارید.

شاید ترجیح دهید رنگی را برای کاغذ دیواری منزل و یا حتی محیط کار خود در نظر بگیرید که ، راحت تر بتوان با سایر وسایل آن را ست کرد ، رنگی همچون رنگ طوسی . رنگ طوسی ترکیبی از رنگ سفید و مشکی هست و همین امر باعث شده که رنگ طوسی ، رنگی متفاوت و محافظه کار باشد و سلیقه تعداد کثیری از مردم. چرا که حتی افرادی که دوست دار و علاقمند رنگ های جیغ هستند هم می توانند با خیالی آسوده و راحت و با اطمینان رنگ طوسی را برای منزل یا محیط کار خود انتخاب کنند و علت این امر آن است که رنگ طوسی رنگی خنثی است و ترکیب آن با رنگ های دیگر زیباتر می شود و آن ها را متعادل تر و شیک تر نشان می دهد.

برای مثال اگر شما ، صاحب یک شرکت هستید و قصد کاغذ دیواری کردن شرکت خود را دارید ، می توانید با اطمینان خاطر از رنگ طوسی استفاده کنید چرا که ترکیب رنگ طوسی با سایر رنگ های دیگر محیط شما را زیباتر می کند .برای مثال ترکیب رنگ طوسی با رنگ سبز که رنگی متمایز نسبت به طوسی است ، می تواند زیبایی را در محیط شرکت شما به ارمغان بیاورد. 

اما تنها رنگ طوسی برای اداره و شرکت مناسب نیست بلکه ، می توان این رنگ زیبا را در محیط منزل هم استفاده کرد . برای مثال شاید به دفعات دیده باشید که آشپزخانه های منزل دوستان و اقوام تان تزیین شده با کاغذ دیواری های طوسی است و این ایده ای باشد برای طراحی آشپزخانه منزل خودتان ، شما به راحتی می توانید   برای آشپز خانه منزلتان کاغذ دیواری های طوسی رنگی را انتخاب کنید و با کابینت های قهوه ای و حتی کفپوش های رنگ روشن ، ترکیبی بی نظیر به محیط آشپز خانه خود بدهید .


اگر رنگ طوسی را برای کاغذ دیواری پذیرایی منزلتان انتخاب کردید ، می توانید با رنگی همچون بنفش ، فضایی رمز آلود و جذاب ایجاد کنید ، تنها با انتخاب مبل مان و یا کوسن هایی با طیف رنگ های طوسی تیره و روشن و بنفش تیره و روشن و یا حتی فرشی با طیف بنفش روشن در، می تواند زیبایی خاصی به محیط تان بدهد. 

اما در مورد اتاق نشیمن منزل تان باید اشاره کرد که انتخاب کاغذ دیواری های طوسی رنگ در اتاق نشیمن باید به همراه رنگی باشد که با دیگر رنگ ها تناسب داشته باشد برای مثال در اتاق نشیمن تان ک از کاغذ دیواری های طوسی استفاده کردید مبل مانی با رنگ آبی که رنگی با تم سرد است همچون طوسی به همراه رنگهایی گرم مثل قرمز یا قهوه ای را انتخاب کنید که تعادل را در اتاق نشیمن تان به ارمغان بیاورد .

 

بهترین فروشگاه دکوراسیون شهر شما کدام است؟کلیک کنید