12 ایده جذاب برای میز های پذیرایی
12 ایده جذاب برای میز های پذیرایی

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

فروشگاه دکوراسیون داخلی خود را در بانک اطلاعات مپ استار ثبت کنید...کلیک کنید

12 ایده جذاب برای میز های پذیرایی
 
میز پذیرایی ، از جمله اصلی ترین محور های دکوراسیون منزل هر شخص محسوب می شود ، و به همین علت نحوه تزیین آن با انواع ایده های مختلف ، و در عین حال زیبا ، تاثیر بسیار مثبتی بر بهتر و بی نظیر تر شدن ، دکوراسیون منزل شما دارد ‌. 
از جمله ایده های ناب و بی نظیر ، برای میز های پذیرایی می توان به استفاده از ، انواع و اقسام کتاب ها به عنوان پایه اشاره کرد . منتها با یک تفاوت اساسی ، آن هم اینکه  به جای روی هم چیدن کتاب ها ، می توان با قرار دادن وسایل دیگری همچون یک گلدان کوچک با گل های رنگی زیبا ، و یا حتی قرار دادن یک ظرف دکوری ساده ،  میز پذیرایی منزل خود را به بهترین نحو تزیین کنید . 
از دیگر ایده های بی نظیر برای میز پذیرایی منزل ، می توان به استفاده از انواع مختلف و گوناگون گلدان های کاکتوس ، و یا حتی تراریوم ها به جای استفاده از انواع گلدان هایی که ،  در گذشته نیز از آنان استفاده میشد و یا حتی به جای استفاده از انواع بی شمار گل های شاخه بریده موجود در بازار و ... اشاره کرد . 
بسیاری از افراد علاقمند هستند که از وسایل شخصی و محبوب خود ، به عنوان ایده های ناب و زیبا برای میز پذیرایی استفاده کنند . برای مثال این افراد می توانند از انواع بدلیجات ، یا حتی انواع قلم مو های خود ، به عنوان یک ایده جدید و نوظهور برای میز پذیرایی ، بهره ببرند ‌. 



استفاده از انواع کریستال ها و یا حتی در مواردی انواع شیشه ها نیز ، از جمله زیبا ترین ایده ها برای میز پذیرایی می باشد . برای اجرای این ایده دلنشین ، تنها کافیست تا یک سنگ زیبا و یا حتی یک کریستال را ، در درون یک ظرف شیشه ای قرار دهید . و سپس شاهد درخشان و دیدنی تر شدن میز خود باشید . 
از دیگر ایده های پر طرفدار و زیبا ، می توان به استفاده از انواع سینی های مختلف در تمامی اشکال هندسی ، اشاره کرد . برای مثال اگر‌ میز پذیرایی منزل شما ، یک میز گرد است ، می توانید با استفاده از یک سینی مستطیلی شکل ، و قرار دادن یکسری وسایل همچون یک گلدان کوچک و ... زیبایی منزل خود را دو چندان کنید . 
استفاده از شمع در کنار انواع وسایل ریز دکوری ، یکی دیگر از ایده های منحصر به فرد برای میز پذیرایی می باشد . شما می توانید با قرار دادن یک شمع نسبتا متوسط و رنگی ، در یک گوشه میز پذیرایی ، و همچنین قرار دادن یک وسیله ریز دکوری همچون یک جوجه تیغی در گوشه دیگر میز ، شاهد دلنشین تر به نظر رسیدن میز پذیرایی خود باشید . 
مجسمه های حیوانات و یا حتی انواع صدف ها و یا مرجان ها و .. از دیگر ایده های بی نظیر‌ و خاص ، برای تزیین میز پذیرایی می باشند . کافیست تا بر حسب سلیقه مجسمه منتخب خود را به همراه یک صدف و یا حتی یک مرجان ، بر روی میز پذیرایی خود قرار دهید . و ایده زیبای خود را عملی کنید . 
استفاده از انواع جعبه های رنگارنگ ، در طرح ها و اندازه های مختلف ، از دیگر ایده های زیبا برای تزیین میز پذیرایی می باشد . برای عملی کردن این ایده زیبا ، کافیست تا دو یا سه عدد از جعبه های رنگارنگ در اندازه های مختلف را بر روی یک دیگر قرار‌ دهید ، و سپس در صورت تمایل وسایلی که مایل نیستید همیشه در معرض دید باشند را در ، درون جعبه ها قرار دهید .