محصولی خاص در دکوراسیون ایران : پوشش محافظ موقت لیکوپیل
محصولی خاص در دکوراسیون ایران : پوشش محافظ موقت لیکوپیل

پوشش محافظ موقت لیکوپیل
لیکوپیل LiquPeel W151
شرکت گلف دکورز تولید کننده انواع چسب گلف 8000 و گلف 9000 و همچنین واکس و شامپوی گانتر , از جدیدترین محصول خود بنام پوشش محافظ موقت لیکوپیل رو نمایی کرد.

لیکوپیل یک مایع تک جزیی پایه آب و سازگار با محیط زیست می باشد که پس از اجرا و خشک شدن تبدیل به یک پوشش (لایه) محافظ موقت می شود که به راحتی قابل کندن است. کاربرد این لایه پوششی محافظت از سطوح صاف (غیر متخلخل) و غیر جاذب از آسیبهای احتمالی متاثر از سایش و خراشیدگی، لکه های چربی یا رنگ و یا دیگر مواد شیمیایی، آثار مصالح ساختمانی، خوردگی برخی حلالها، تخریب حاصل از جوشکاری یا سنگ فرز و ..... می باشد.
این محصول با قابلیت اجرا توسط  قلم مو، غلطک و یا پاشش، پس از اجرا خشک شده و تشکیل یک لایه مقاوم و غیر نوچ می دهد تا از سطوحی مانند شیشه، انواع پلاستیک، سنگ، کاشی و سرامیک، انواع فلز، بتن، کفپوشهای وینیلی، کفهای لاک خورده، سطوح روکش شده یا رنگ خورده و ....... تا زمانی که نیاز باشد (نهایتا تا یک سال) محافظت کند. 
زمانی که دیگر نیازی به محافظت از سطح نباشد، به راحتی قابل کندن بوده و پس از کندن هیچ اثری از خود روی سطح به جای نمی گذارد.
رنگ این پوشش سفید می باشد ولی مطابق درخواست مشتری به دیگر رنگها و حتی شفاف قابل سفارش میباشد.
پایه آب، فاقد حلال، سازگار با محیط زیست، بدون بو، بدون خطر آتش سوزی، سهولت اجرا، خشک شدن سریع و کندن آسان، لایه پوششی مقاوم. 
این محصول چه در حین اجرا، چه بعد از خشک شدن و یا بعد از کندن به هیچ عنوان از لحاظ شیمییایی و یا فیزیکی اثری روی سطح اجرا شده      نمی گذارد. شستشو و تمیزکاری وسایل اجرا به راحتی با آب امکان پذیر است و نیازی به حلال نمی باشد.

 

جهت نمایش تصاویر و اطلاعات  لیکوپیل کلیک کنید